Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Prijs vervangen door tekst

Hi,

Momenteel toon ik middels de feed de adverteerders met de daarbij horende prijzen voor het desbetreffende product, onderstaand zie je een voorbeeld.

Nu wil ik graag een test doen waarbij ik niet de prijzen toon, maar de volgende tekst ‘Bekijk prijs [Adverteerder]’. Is dit mogelijk? Mocht het alleen mogelijk zijn om ‘Bekijk prijs’ toe te voegen dan hoor ik het ook graag.

Hoi Koen,

Bedankt voor je vraag.

Het is niet mogelijk om iedere verkoper individueel van aparte tekst te voorzien.

Wat je wel kunt doen is gebruik maken van de functie “verkoper CTA”. Deze optie kun je op shortcode niveau instellen via de shortcode configurator of globaal. Let wel op dat de verkoper CTA voor slechts de eerste verkoper van het product geldt (op basis van hoe je de verkopers gesorteerd hebt, kun je dat beïnvloeden). De andere verkopers zijn vervolgens te openen met een “toon alle verkopers” link.

Meer over de “verkoper CTA” kun je hier lezen: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/affiliate-producten-instellingen/#3-4-activeer-verkoper-cta (hoofdstuk 3.4).

Laat gerust weten als je verder nog vragen hebt 🙂

Hi Dennis,

Bedankt voor de enorm snelle reactie.

Onderstaande komt dan het meest in de buurt van wat ik zou willen. Via een omweg is er misschien nog een andere optie om in de buurt te komen van de ideale situatie. Stel er zijn 3 verkopers zoals in onderstaande afbeelding en ik wil achter de button altijd het verkeer naar Bol.com sturen (ook al is deze niet de goedkoopste, duurste, best beoordeeld of op voorraad), is dit mogelijk?

Hoi Koen,

Geen probleem 🙂

De functionaliteit die je hier oppert staat reeds op onze backlog. Dit betekent dat die er nog niet is, maar wel op de planning staat om in de toekomst toegevoegd te gaan worden zodra we hier tijd voor hebben! 💪🏻

Koen de Kuiper heeft gereageerd op dit bericht.
Koen de Kuiper