Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Popup Mobiel

Als ik wijzigingen aanbreng in de popup dan worden deze alleen doorgevoerd als je deze bekijkt op desktop maar op mobiel veranderd er niks?

Klopt dit of doe ik iets verkeerd?

Hoi Oscar,

Bedankt voor je supportvraag.

Dit is niet hoe de popup zou moeten werken.

Ik denk dat het mogelijk twee oorzaken heeft:

  1. Bedoel je met “op mobiel” dat je letterlijk de website opent op een mobiele telefoon (ander apparaat) of dat je de website bekijkt op mobiele weergave door je browser te verkleinen (zelfde apparaat)? Als het gaat om het eerste, dan kan het zijn dat je mobiele telefoon mogelijk nog een oude gecachte versie toont. Wis daarom goed je geschiedenis, cache en cookies van je browser en probeer het erna opnieuw. Ook als je gebruik maakt van een caching plugin, dien je hier de cache van te wissen. Mogelijk kun je ook nog gebruik maken van een incognito browser.
  2. Verder kan het zijn dat je mogelijk custom CSS hebt toegevoegd die de styling beïnvloed of dat je thema dit mogelijk doet. Dit kun je onderzoeken door de popup te inspecteren met “element inspecteren” in je browser en te kijken of er styling buiten die van de Affiliate Held plugin is toegevoegd aan de popup.

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt. Zo niet, laat het ook gerust horen! Wellicht kun je dan beter even je website delen waarop dit probleem plaatsvind. Dit hoeft overigens niet in de community maar mag je ons ook voor mailen, dan kijken we er samen even naar.

Hallo Dennis bedankt voor je reactie het meeste is inderdaad na een tijdje toch gewijzigd.
Alleen de grote van de tekst van de winkels blijft wat klein gaat deze wel mee met de wijziging?

Hoi Oscar,

Bedankt voor je terugkoppeling. Dan heeft het inderdaad aan je caching gelegen.

Ook de grootte van de tekst van de winkels is mogelijk iets wat te maken kan hebben met punt 2 in mijn vorige bericht. Waarschijnlijk wordt er iets van CSS buiten de Affiliate Held plugin om, toegekend aan die tekst. Hiervoor dien je “element inspecteren” te gebruiken om te kijken waar het vandaan komt.

Normaal gesproken moet je de tekst van de verkopers gewoon aan kunnen passen met de styling instellingen. Als dat niet werkt, raad ik je dus aan om de twee benoemde punten in mijn vorige bericht goed te controleren.

Laat gerust weten of het hiermee lukt 💪🏻