Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

[Plugin] Update 1.9.3

Beste helden,

Voor de plugin staat een nieuwe update klaar. Inmiddels zijn we alweer bij versie 1.9.3 aangekomen.

Nieuwe functionaliteiten

  • Onder “Affiliate Held > Modules > Affiliate producten > Verkopers” vind je nu de nieuwe optie “handmatig gesorteerde verkopers”. Hiermee kun je op globaal niveau bepalen welke verkopers er altijd bovenaan moeten staan. Let op: dit overschrijft de sorteermethode van verkopers.

Oplossingen

  • Oplossing voor een “undefined array key” waarschuwing van de affiliate producten module.
  • Kleine tweaks voor de standaard CSS voor de FAQ module.

Een kleine maar krachtige update! Als je vragen hebt, stel ze gerust in dit topic.

Tot de volgende update 🙂

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hi Dennis,

Super dat je een nieuwe versie heb gelanceerd met “handmatig gesorteerde verkopers”. We gebruiken momenteel de volgende functie:

get_post_meta(XXX, AH_PLUGIN_PREFIX_UNDERSCORE . AH_POST_META_AFFILIATE_PRODUCT_DATA, true);

Source: https://affiliateheld.nl/community/onderwerp/post-meta-gebruiken-buiten-de-shortcode-om/#postid-1102

Klopt het dat de nieuwe sortering met deze functie niet werkt?

Alvast bedankt.

 

Hoi Jasper,

Bedankt voor je vraag.

Verkoper sortering wordt pas toegepast na het ophalen van de benodigde data via de “get_post_meta” functie die je benoemt. Dit zorgt ervoor dat we niet onnodig de post meta opnieuw hoeven op te slaan voor alle producten wanneer de sortering veranderd.

Vandaar dat verkoper sortering (dit gaat overigens niet alleen over de nieuwe sorteer functie) nog niet van toepassing is op de data die je verkrijgt met de bovenstaande “get_post_meta” functie.

Hi Dennis,

Bedankt voor je snelle reactie. Heb je een voorbeeld van de nieuwe sorteer functie zodat wij deze kunnen toepassen op onze eigen code?

Thanks!

Hoi Jasper,

Geen probleem 🙂

De plugin is op dit moment niet “developer-friendly” en technische support (custom ontwikkelingen/aanpassingen van de code) valt helaas buiten de scope van de support.

Ik kan je wel de goede kant op sturen zodat je zelf wellicht een oplossing kunt maken.

De sorteer functie heet “sort_merchants” en is te vinden in het “class-affiliate-hero-modules-affiliate-products-shortcodes.php” bestand. Door de class zelf aan te roepen, kun je de functie benaderen en de benodigde parameters meegeven.

Een andere manier is om de waarde van de “handmatig gesorteerde verkopers” optie op te halen d.m.v. onderstaande code en deze toe te passen op je verkopers opgehaald via “get_post_meta”. Maar dit is denk ik wel wat meer werk qua programmeren.

get_option(‘_’ . AH_PLUGIN_PREFIX_UNDERSCORE . AH_SUBMENU_MODULES_PREFIX . AH_TAB_AFFILIATE_PRODUCTS_PREFIX . ‘manually_sorted_merchants’);

Kortom, het is mogelijk om zelf een oplossing hiervoor te maken, maar de exacte uitvoering kan ik je niet bij helpen.

Maar ik hoop dat je met bovenstaande info wellicht zelf iets kunt maken! 🙏🏻

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen