Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Pagina met veel AH links

Even een vraag of dit mogelijk is, of dat er iemand wellicht advies heeft voor een oplossing.

Op een bericht heb ik de mogelijkheid om het AffiliatHeld blok te plaatsen, op een pagina niet. Natuurlijk kan dat vast wel met shortcodes en andere zaken.

 

Maar ik wil eigengelijk een pagina met daarop (links naar) verschillende AH-producten (het liefst met alle getoond informatie)

Stel heb 25 producten in totaal als AH-producten. Nu wil ik 1 pagina met daarop de informatie/prijzen etc van product 1, 5,6,8,10 en 12. Is hier een makkelijke optie toe?

Hoi Raymond,

Bedankt voor je bericht.

Je geeft aan dat je niet de mogelijkheid hebt om een Affiliate Held blok op een pagina te plaatsen, maar dit is wel mogelijk.

Het plaatsen van Affiliate Held blokken op pagina’s gaat op dezelfde manier als dat je in een bericht zou doen.

Ik raad je aan om onze documentatie door te nemen voor meer informatie:

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt.

Beste Dennis,

Ik ben bekend met die uitleg, maar ik mis iets bij pagina. Dus hier

https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/affiliate-producten-koppelen-aan-bericht-pagina-gutenberg-editor/

Staat inderdaad wel dat je het kunt koppelen aan berichten en pagina. Maar binnen een PAGINA heb ik niet de mogelijkheid om een AffiliateHeld blok te kiezen, waarbij dat binnen een bericht wel mogelijk is.

Ik mis dus dit:

https://drive.google.com/file/d/1nNysyzVhbqKewT_spzYufUehgfaYCZx2/view?usp=share_link

 

Kan even niet vinden of dit ergens een instelling is of niet

 

 

Voor mijn werking, wellicht is er nog iemand die een optie heeft voor het volgende:

Is het mogelijk om met een shortcode of anders via aangepaste functions.php / template wellicht om alles van een bepaalde AH-categorie te tonen?

Hoi Raymond,

Heb je binnen de optie “berichttypes” onder “Affiliate Held > Dashboard > Algemeen > Berichttypes” wel de optie “pagina” aangevinkt? Zie screenshot hieronder.

Raymond Vink heeft gereageerd op dit bericht.
Raymond Vink
Citaat van Raymond Vink op 6 februari 2023, 12:10

Voor mijn werking, wellicht is er nog iemand die een optie heeft voor het volgende:

Is het mogelijk om met een shortcode of anders via aangepaste functions.php / template wellicht om alles van een bepaalde AH-categorie te tonen?

Dit is helaas niet mogelijk. Maar dit is wel iets wat we in de toekomst nog graag willen toevoegen aan de plugin. Maar helaas wegens tijdgebrek nog niet aan toegekomen.

Raymond Vink heeft gereageerd op dit bericht.
Raymond Vink

Beste Dennis,

Dank 2 keer.

Stom stom stom, ik was allang weer vergeten dat het een instelling was. Dus hartelijk dank voor het antwoord, dat verklaard een hoop.

 

En jammer dat het niet mogelijk is, ik snap het ook wel en zal niet heel standaard zijn. Kan zelf misschien nog wel wat fabriceren, of ik kijk nog wel naar andere opties. Weet nu in ieder geval dat het niet mogelijk is nog, dus hoef ik ook niet verder te zoeken.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Hoi Raymond,

Bedankt voor de terugkoppeling. Goed om te horen dat het gelukt is met de Affiliate Held producten plaatsen op pagina’s 🙂

Succes verder met je site!