Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Overschrijving toevoegen als betaalmethode

Wellicht een goed idee voor jullie: Bankoverschrijving toevoegen als betaalmethode wanneer je AffiliateHeld wilt aanschaffen.

Ik wil nu namelijk een licentie kopen voor het bedrijf waar ik werk, maar Finance is op vakantie (iDeal dus niet mogelijk).

Nu betaal ik de licentie zelf en declareer ik het, maar overschrijving zou ook handig kunnen zijn. Veel bedrijven betalen namelijk niet direct via Ideal.

Hoi Dennis,

Bedankt voor je suggestie en de aanschaf van een nieuwe licentie voor Affiliate Held 🙂

Het klopt inderdaad dat we geen bankoverschrijving aanbieden als betaalmethode. Dit is een bewuste keuze omdat we op dit moment alles geautomatiseerd hebben i.c.m. ons facturatieprogramma. Een overboeking vereist enkele handmatige acties en de koper ontvangt hierdoor ook niet direct zijn licentiesleutel (pas nadat we kunnen verifiëren dat het bedrag bij ons goed binnen is gekomen).

We begrijpen overigens wel dat dit in sommige gevallen niet handig is voor situaties als die van jou, maar we gaan er van uit dat dit uitzondering op de regel is.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Zoeken

Nieuwste reacties

Hallo!
Cookies
Bot-clicks
Linkbuilding?
Eerste sale!