Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Odyssey Partnership product feed (nieuw)

Ik zie dat bij Odyssey Partnership (o.a. decathlon) een productfeed beschikbaar is. Gaan jullie deze een keer toevoegen aan de API? Of is dit niet mogelijk? Of kan ik zelf de productfeed (CSV) makkelijk toevoegen?

Hoi @maronk,

Bedankt voor je bericht.

Zou je ons de betreffende productfeed per e-mail kunnen toesturen? Dan kunnen we eens kijken hoe de data aangeleverd wordt en of er een integratie met Affiliate Held mogelijk is in de toekomst.

Het is niet mogelijk om buiten de huidige integraties die er zijn, productfeeds in te laden met de plugin.

Ik zie de productfeed graag tegemoet.

Hey Dennis,

De productfeeds zijn 181 mb en kan deze niet verzenden via de mail naar jullie.

Hoi @maronk,

Je kunt hiervoor WeTransfer gebruiken of de downloadlink toesturen indien dat mogelijk is.

Hoi @maronk,

Dankjewel voor het doorsturen van de productfeeds. Inmiddels heb ik ook toegang tot een Odyssey account waarbij ik de productfeed URL’s kan ophalen, dit is belangrijk voor de integratie met Affiliate Held.

Ik noteer de integratie met Odyssey in onze backlog. Ik weet dat er veel helden zijn die hierbij baat zouden hebben. Op welke termijn je dit terug kunt zien in de plugin, kan ik helaas nog niet zeggen.

In ieder geval bedankt voor het attenderen hierop 🙂

maronk heeft gereageerd op dit bericht.
maronk