Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Nieuwe API bol.com

Pagina 1 van 2Volgende

Hoi,

Ik zag net dat de oude API key van bol.com binnenkort vervalt dus heb ik meteen nieuwe aangemaakt (te snel, I know). Ik dacht dat het gewoon om een refresh ging, maar blijkbaar is er nog wat veranderd? Zijn er nieuwe mogelijkheden?

De link met bol.com lukt bijgevolg niet meer in AH, ik neem aan dat dit in een komende update wel aangepast wordt.

 

 

Hoi Yannick,

Bedankt dat je melding maakt over de wijziging bij de API van Bol.com. Ik zie inderdaad dat ze een week geleden het volgende geplaatst hebben: https://affiliate.bol.com/nl/nieuws/wijziging-api-toegang. Dit artikel had ik nog niet gezien. Thanks hiervoor!

Dit betekent inderdaad dat er in Affiliate Held een update moet komen om deze nieuwe API koppeling te ondersteunen. Ik ga dit met hoge prioriteit oppakken. Ik verwacht binnen 24 tot 48 uur een nieuwe update uit te brengen.

Je hoort snel van mij.

Groetjes,
Dennis.

Jelle Damen heeft gereageerd op dit bericht.
Jelle Damen

Nog een aanvulling op bovenstaande reactie: totdat de nieuwe update uit is kun je overigens gewoon nog gebruiken maken van de “oude” API sleutel. Deze oude sleutel blijft nog een beperkte tijd beschikbaar volgens Bol.com.

Super! Bedankt voor je uiterst snelle reactie Dennis.

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Weet iemand waar in de Bol omgeving je je oude key terug kan vinden?

Ik vind het geen ramp om een paar dagen geen sync te hebben, maar als het niet moeilijk is die oude key te vinden zet ik ‘m liever nog even terug.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hoi @perryderuijter,

Ik heb zelf nog geen toegang gevraagd voor de nieuwe API. Ik wilde dit voor je testen, maar voordat ik dat doe wilde ik mijn oude API keys eerst ergens opslaan. Nu kom ik erachter dat ik mijn oude API key niet meer kan ophalen via het bol.com dashboard…

Daarom denk ik dat het best wel moeilijk wordt om je oude API key te herstellen. Ik zal binnen mij netwerk eens navraag doen. Je hoor van. Voor updates omtrent dit topic verwijs ik je graag naar de andere post van Dennis: https://affiliateheld.nl/community/onderwerp/belangrijk-wijzigingen-in-bol-com-api/#postid-53

Fijne avond!

Ik denk niet dat het snel mogelijk zal zijn om die oude key op te halen. Als je hem nodig hebt in je wordpress lijkt het me makkelijker om gewoon de backup van gisteren ofzo terug te zetten (geen idee of die dan nog functioneel is binnen bol.com)

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hi Jari,

 

Ik denk dat de omgeving van Bol er inderdaad niet op ingericht is dat mensen nog met de oude key aan de gang gaan. Nogmaals het maakt me niet zo heel veel uit als ik een paar dagen niet kan syncen, ik wacht het wel gewoon af anders. Ik weet dat jullie er druk mee zijn 🙂

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Mannen! Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inderdaad het idee dat bol.com de nieuwe functie niet in heeft gericht om de oude API key te gebruiken. We zullen nog even geduld moeten hebben. Bedankt voor de reacties en we spreken elkaar snel weer!

Dag knappe mensen. Het werkt weer! Met de nieuwe API codes. Super, bedankt voor het snelle schakelen.

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen
Pagina 1 van 2Volgende

Zoeken

Nieuwste reacties

Hallo!
Cookies
Bot-clicks
Linkbuilding?
Eerste sale!