Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Mijn productfeed wordt niet vernieuwd

Pagina 1 van 2Volgende

Goedemiddag allemaal,

Ik heb wederom een klein vraagje, het lijkt alsof mijn plugin niet vernieuwd.
Ik heb ingesteld dat de gegevens elke 6 uur worden vernieuwd met 10 timeouts van 1 minuut.
Als ik vandaag naar mijn instellingen kijk, zie ik dat hij al vanaf de 15e niet meer heeft geupdate. Dit zou hij eigenlijk dus om de 6 uur moeten doen.
Ik ben zelf aan het terughalen welke instellingen ik doorgevoerd heb. Op de 17e heb ik WP Rocket geinstallerd als pluggin op mijn Wordpress site. In principe zou hij dan de 15e 16 en 17e nog updates uitgevoerd moeten hebben.

Kan iemand mij verder helpen met dit probleem en waarom werkt de plug in niet goed bij mij?

Tinme Out

Hoi Rik,

Bedankt voor je vraag.

Ik zie dat je al een zelfde topic hebt geopend. Ik had je eerste topic namelijk verhuisd naar de categorie “support” aangezien dit niet thuishoort onder de categorie “affiliate marketing”.

M.b.t. je probleem denk ik dat in jouw geval de optie “time-out tijd” op 1 minuut wat te krap is. Waarschijnlijk probeert de plugin grote productfeeds te downloaden en lukt dat niet binnen 1 minuut. Ik zou om te proberen de “time-out tijd” op 5 minuten zetten en kijken wat er dan gebeurt.

Kun je ons op de hoogte houden of je het hiermee kunt oplossen?

Dag Dennis

Mijn excuses.
Ik had hem inderdaad geplaatst onder affiliate en zag daarna pas dat ie verhuisd was.
Ik ga even kijken of dit werkt en kom er op terug.

Anders ga ik ook nog even de toppic van Patrick de Zeeuw op 16 november lezen.
Ik had het kopje Support even helemaal over het hoofd gezien.

Wordt vervolgd

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

@dennis is er een manier om deze actie te stoppen of te onderbreken,
Op dit moment kan ik geen wijzigingen doorvoeren. Er staat… Even geduld.
Is het ook een kwestie van geduld of kan ik dit onderbreken?

tiemout2

Dit is inderdaad een bekend probleem wat in de volgende versie van Affiliate Held wordt opgelost. Momenteel is de oplossing hiervoor alleen nog beschikbaar in de beta versie.

Als je de nieuwste beta versie van de plugin download, verdwijnt uiteindelijk de “overlay” zodat je weer bij de opties kunt.

Hoi @dennis

 

Hoe kom ik aan deze Beta versie. Ik zie dat dit inderdaad 1.9.1 is. Maar ik zit op 1,9.0beta

Hoi Rik,

Hier kun je alles lezen over beta versies downloaden: https://docs.affiliateheld.nl/algemeen/beta-versies-downloaden/.

Laat gerust weten of het hiermee lukt.

hoi @dennis

Ik heb de Beta versie geïnstalleerd en inderdaad het proces kunnen onderbreken en de juiste instellingen aan te zetten.

Echter lijkt dit nog niet de oplossing te zijn. Zie screenshot.
Heb jij nog ideeënbeta?

Weet je zeker dat de productfeeds die je toegevoegd hebt kloppen? Bij welk netwerk heb je deze productfeeds toegevoegd en werken deze links ook als je ze zelf bezoekt?

Je kunt ze ons ook even per e-mail toesturen (de productfeed links) zodat ik er even voor je naar kijk.

Hoi Rik,

We hebben via de mail nog even communicatie gehad m.b.t. dit probleem.

Samengevat waren er twee conclusies:

  • Je maakt gebruik van verschillende productfeeds die je in je API instellingen hebt toegevoegd. De meeste feeds zijn tussen de 1 en 50 MB wat verder geen probleem is. Maar je gebruikt één feed van Otto die maar liefst 1,3 GB groot is. Daar heeft je webhostingserver het zwaar mee waardoor de timeouts worden veroorzaakt. Het downloaden van een dergelijke groot bestand vergt nou eenmaal de nodige tijd. Vandaar het advies om kleinere feeds te gebruiken (indien die aanwezig zijn), de “max_execution_time” te verhogen en het aantal toegestane timeouts in de Affiliate Held instellingen te verhogen.
  • Verder kwam ik tot de conclusie dat bij het heropstarten van de gegevens ophaling na een time-out, de productfeeds opnieuw gedownload worden door Affiliate Held, waardoor iedere keer opnieuw de grote feed van Otto gedownload werd. Dit veroorzaakt dat je producten niet meer bijgewerkt worden en iedere keer opnieuw eerst de Otto feed gedownload wordt. Dat is niet handig… Ik ga dit z.s.m. oplossen door in een nieuwe versie van Affiliate Held in te stellen dat na een timeout de productfeeds niet opnieuw gedownload worden.

Voor nu raad ik je aan geen grote feeds te gebruiken in ieder geval tot de nieuwe versie van Affiliate Held uit is. Op korte termijn breng ik een nieuwe beta versie uit en over een iets langere tijd zal er een officiele versie uitgebracht worden.

Pagina 1 van 2Volgende

Zoeken

Nieuwste reacties

Hallo!
Cookies
Bot-clicks
Linkbuilding?
Eerste sale!