Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Mijn beste dag ooit.

De afgelopen 24 uur heb ik nog nooit zo veel geld verdient, reden voor een feestje! *de transacties moeten nog worden goedgekeurd.. maar toch*

Via TradeTracker plaatste iemand een order van € 3.372,10, commissie: € 236,05
Via Amazon plaatse iemand een order van €516,49, commissie: €51,64
Via Bol.com plaatse iemand een order van €159, commissie: €6,36
En via Daisycon plaatse iemand een order van €710, commissie: €7..

Totale commissie: €301,05!

Als ik het kan, kunnen jullie het ook! 🙂

Dennis van de Ven, Jari Dohmen en Nunzio hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari DohmenNunzio

Netjes hoor, doe je goed. 🙂

Jari Dohmen en Gijs hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenGijs

Wauw @gijs!

Echt heel gaaf en ook vet dat je je succes deelt op de community. Kan echt wel inspireren voor andere helden. Met ±€300,- commissie op één dag werk je toe naar je eerste “six figures”.

Mijn magische getal wat ik tot nu toe gemiddeld aan wil tikken is €274,-

Doe €274 x 365 dagen en je bent een zogenoemde “Six-figure affiliate”.

Mag je trots op zijn!

Goed bezig, spreek je snel en laat ook even weten HOE je dit succesje gaat vieren! Foto’s mogen gedeeld worden 😜

Dat zijn nog eens commissies!

Heel erg motiverend dit soort berichten, ga zo door @gijs 💪🏻

Bedankt voor het delen 🙂

Dank jullie wel🙂.

Ben wel benieuwd naar jullie dagelijkse inkomsten ter inspiratie 😛 @dennis, @jari

@gijs

Mijn affiliate website in de hondenniche heb ik een tijd terug verkocht. Daarmee behaalde ik in de topmaanden 2000 tot 3000 euro via voornamelijk bol.com en Ezoic (display advertenties). Uiteindelijk ging de prioriteit meer naar de ontwikkeling van Affiliate Held, waar nog steeds heel veel tijd in zit. Helaas liepen de inkomsten van de website wat terug en uiteindelijk toch besloten deze te verkopen voor volledige focus op AH.

Momenteel beheer ik nog een online platform in de reisbranche, waarmee ik een paar honderd euro per maand verdien met de verkoop van “premium accounts”. Daarmee krijgen leden toegang tot extra functionaliteiten. Hier heb ik verder weinig werk aan aangezien het platform “zichzelf onderhoud”.

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio

Hi @Gijs,

Al mijn (affiliate) inkomsten vind ik best wel intiem om zo openbaar te delen. Wel kan ik mijn beste dagen met je delen. Ondanks dat ik dit moeilijk vind om te onderzoeken welke dag het beste was heb ik een idee welke periode dit was.

Dit was het Black Friday weekend van donderdag 24-11-2022 tot en met zaterdag 26-11-2022.

Ik werd van mijn stoel geblazen tijdens deze drie dagen 😂, maar ook nog de dagen erna (Black Sunday & Cyber Monday)…

Heb zojuist mijn belangrijkste campagnes allemaal bij elkaar opgeteld en de totaalsom van al mijn promoties tijdens deze 3 dagen waren: $492.08 + $782,00 + $15.66 + $99,40 + $58,02 + $139,25 + $12,06 + $15,29.

Dit komt neer op $1613,76 in 3 dagen (donderdag t/m zaterdag). Dat is dus $537,92 per dag in een hele goede periode waar iedere consument veel geld uitgeeft…, maargoed. Ik vind het beetje moeilijk te vergelijken aangezien affiliate marketing nooit stopt!

Vandaag kreeg ik namelijk een mailtje dat ik een high-ticket product verkocht waar ik $448.50 mee verdiende en dan heb ik mijn andere commissies van vandaag nog niet meegeteld. Een korte check van alle andere commissies vandaag zit ik makkelijk boven de ±$700 USD.

En dan ontbreken ook nog de inkomsten van mijn premium partnerships (promotie in de vorm van abonnementen; hier hebben Dennis en ik een online training/cursus gemaakt, hierover snel meer 😏)

Kortom: ik mag niet klagen en door dit community bericht heb ik dus zelf ook weer wat geleerd. Black Friday hoeft dus niet “altijd” de beste tijd te zijn om te vlammen met je affiliate projecten.

Mijn doel over een paar jaar is de $1000,- per dag. Daar ben ik nog lang niet, maar dit soort dagen als vandaag helpen mij wel om gemotiveerd te blijven 🌱

Hoop dat dit de inspiratie is die je zoekt 🚀

Dennis van de Ven, Gijs en Nunzio hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenGijsNunzio

Bedankt voor het delen @dennis @jari ! Mooie resultaten zeg!

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen