Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Menu met beschrijving auteur

Ik zou nog wat van Jari’s website baardtips.nl willen jatten 🙂 maar krijg het niet voor elkaar.

Ik zou ook graag, wanneer je op mijn naam (Auteur) klikt, de beschrijving van me zelf bovenaan in het archief willen tonen, maar weet niet hoe. Is dit een eenvoudige aanpassing of mis ik iets. Ik heb nu een bericht gemaakt van een beschrijving over mij, maar denk niet dat het zo moet toch?

Wanneer ik nu op mijn naam klik, komen al mijn berichten naar voren. Dat is prima, maar nu nog het bericht over mezelf er boven nog zou fijn zijn.

Edit: Ondertussen wat verder gekeken, en blijkt dat je je bio bij gebruikers moet invullen. Ik mis alleen volgens mij een instelling, want nog steeds komt alleen maar dik gedrukt Auteur: Nunzio Napolitano. Hoe verander ik dit?

Hoi Nunzio,

Bedankt voor je bericht.

Je kunt het “auteur blok” bovenaan je “auteur” template in de Site Editor toevoegen, om hetzelfde effect te krijgen als de website van Jari. Dit is heel eenvoudig.

Om een beschrijving in het “auteur blok” naar voren te laten komen, dien je inderdaad het “biografie” veld in te vullen in je WordPress profielinstellingen (Gebruikers > Profiel > Biografie). Na het opslaan zal overal het “auteur blok” op je website aangepast worden met de zelf geschreven biografie.

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt.

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio