Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Melding wanneer product niet op voorraad is.

Hoi!

Nu ik steeds meer producten via affiliate held op mijn website heb geplaatst merk ik dat ik steeds drukker ben met controleren of alle producten in de blogs nog op voorraad zijn (wanneer dit niet het geval is zet ik er een vergelijkbaar product in, bijvoorbeeld het zelfde product van een andere aanbieder). Dit neemt al met al behoorlijk wat tijd in. Is het mogelijk om via Affiliate Held een melding te krijgen wanneer een product die ik op mijn website geplaatst heb uitverkocht is? Dit zou mij namelijk erg veel werk schelen (niet handmatig langs iedere blog hoeven gaan).

 

Bedankt!

Hoi Sten,

Bedankt voor je bericht.

Het is niet mogelijk om een melding te krijgen, maar je kunt wel gebruik maken van de uitgebreide statistieken functionaliteit binnen de plugin (zie het volgende documentatie artikel: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/statistieken/).

Met de uitgebreide statistieken kun je in één tabel gemakkelijk de voorraadstatus inzien van al je producten. Zo hoef je inderdaad niet al je blogs na te lopen.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen