Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Meerdere aanbieders toevoegen aan bestaand product

Hoi Mede-AffiliateHeld gebruikers,

Een korte vraag. Voorheen werkte ik alleen met behulp van het affiliate programma van Bol.com, maar recent heb ik mezelf ook aangemeld bij Partnerize.

Momenteel heb ik zo’n 120+ producten op mijn website ingeladen (enkel met Bol.com). Is er ook een mogelijkheid om in bulk deze producten te koppelen aan Partnerize/Coolblue? Of dien ik dit allemaal handmatig over te zetten naar ‘alle netwerken’?

Alvast bedankt!

Hoi @jordenbrouwer,

De eerste stap is dat je de API koppeling met Partnerize in Affiliate Held correct koppelt. Vervolgens moet je de functie: “automatisch gegevens ophalen” aan hebben staan: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/affiliate-producten-instellingen/#6-automatisch-gegevens-ophalen.

Wanneer je nummer 6.7 van dit document gebruikt: “Gegevens geforceerd ophalen” dan zal ná een correcte API koppeling de plugin aan de slag gaan om alle producten bij ieder netwerk op te halen en toe te voegen.

Wanneer één product met één EAN code in dit geval meerdere verkopers heeft zal die nieuw verkoper worden toegevoegd aan het product.

Als je dit volgt zou het moeten lukken. Succes!

Hoi Jari,

Het is gelukt, bedankt!

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen