Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Meer dan 1 verkoper tonen

Goedemorgen,

Ik heb wat verkopers die ik wil laten zien bij mijn producten, maar ik heb alleen maar de optie om er 1 te laten zien, zie afbeelding. Waar kan ik de optie vinden er 2 laten zien ipv 1?

Groetjes Vera

Hoi Vera,

Goed dat je dit vraagt. Ik heb je site even bekeken en ik zie dat je de CTA verkopers aan hebt staan. De Call To Action functie zorgt er voor dat je “direct” slechts één verkoper kunt zien en niet bijvoorbeeld 2 of meer.

In jouw geval wordt er dus een CTA knop met één verkoper getoond. Alle andere verkopers die eventueel aan een product zijn gekoppeld worden getoond in de pop-up/ “toon alle verkopers knop”.

Wanneer je meerdere verkopers tegelijk wilt kunnen zien, moet je er voor kiezen om de CTA voor verkopers uit te zetten.

Hoop dat het zo lukt. Succes!

Vera Zadelaar heeft gereageerd op dit bericht.
Vera Zadelaar

Super! Het is gelukt. De optie die ik had is netter dan als ik er 2 of meer wil laten zien :-). Dus weer terug gezet, haha.

Nog wel snel even een andere vraag. Ik heb mijn site via de tag in de Header aangemeld bij Google Search Console. Hier gebeurt alleen echt helemaal niks. Ik weet dat het even kan duren, maar klopt het dat de lijnen al sinds 21-01-2024 plat zijn? En er is maar 1 pagina geïndexeerd, dat is meestal ook al wat meer na 5 weken… Doe ik iets verkeerd? Er staan meer dingen in mijn Header stuk, maar met een witregel ertussen moet dat toch kunnen? O.a. de Tradetracker enz.

Hoi Vera,

Bedankt voor je bericht.

Goed dat het gelukt is.

Ik raad je aan voor nieuwe vragen een nieuw topic aan te maken, dat houdt het overzichtelijk en ook beter te volgen voor andere helden.

Maar nu we hier toch zijn, beantwoord ik ‘m direct voor je: ik weet niet hoelang je website al online staat en in hoeverre je pagina’s geïndexeerd zijn en gevonden worden in Google. Als je nog nauwelijks geïndexeerde pagina’s hebt, dan zal er inderdaad niet snel iets gebeuren in die grafiek. Zeker met een nieuwe website kan het even duren voordat je daar resultaten gaat zien.

Ik neem aan dat je in Google Search Console je property geverifieerd hebt? Anders kun je deze grafiek volgens mij niet zien. Dus dan zal dat correct ingesteld zijn.

Hi, ja sorry, haha start volgende keer een nieuwe topic. Maar heb af en toe wat veel vragen ;-).

Hij is sinds 21-01-2024 aangemeld en nu een week of 3 echt online met artikelen. Hij lijkt inderdaad goed te staan, hij is geverifieerd etc. Nog even geduld?

Citaat van Vera Zadelaar op 26 februari 2024, 11:30

Hi, ja sorry, haha start volgende keer een nieuwe topic. Maar heb af en toe wat veel vragen ;-).

Hij is sinds 21-01-2024 aangemeld en nu een week of 3 echt online met artikelen. Hij lijkt inderdaad goed te staan, hij is geverifieerd etc. Nog even geduld?

Haha geen probleem. Veel vragen is niet erg! Kunnen we alleen maar van leren 🙂

Als het geverifieerd is, hoef je verder niks te doen en is het een kwestie van afwachten inderdaad. Spannend!