Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

media verifieren daisycon

hallo allemaal,

 

graag wat hulp. Ik wil mijn website verifieren bij Daisycon maar wat is de beste manier en hoe doe ik dat? Ik las dat ik dat het best kan doen als volgt:

Een metatag plaatsen in WordPress

  • Log nu in op uw WordPress website (www.websitenaam.nl/wp-admin/)
  • Ga naar ‘Bekijken’ / ‘Bewerker’
  • Open het sjabloon ‘Header.php’.
  • Plak de Daisycon-metatag tussen <head> en < /head>.
  • Klik op ‘Bestand bijwerken’.

Ik kan alleen niet de header manipuleren, beschrijven of dit invoegen. wat doe ik verkeerd?

Hoi Wim,

Bedankt voor je bericht.

Aangezien je gebruik maakt van het Affiliate Held thema, kun je onder “Affiliate Held Thema > Dashboard > Algemeen > Aangepaste code > Header” de betreffende metatag in het veld plaatsen en opslaan.

Voor helden die niet het Affiliate Held Thema gebruiken kun je het beste een plugin downloaden als: https://wordpress.org/plugins/wp-headers-and-footers/. Daarmee kun je de nodige scripts in je header of footer plaatsen.

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt.

Hallo Dennis,

 

Verificatie is gelukt, nu is het wachten op de goedkeuring. ben bang dat mijn site nu nog ’te leeg’ is maar wie weet. Ik kan er nu niet veel aan bouwen, ik ben vanaf maandag 3 weken reizende. Ik heb dan ook de tijd hoor. Bedankt voor deze uitleg iig!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Zoeken

Nieuwste reacties

Hallo!
Cookies
Bot-clicks
Linkbuilding?
Eerste sale!