Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Marvin van Voeding-en-fitness.nl

Hi allemaal,

Heb zojuist de Affiliate Held plugin gedownload. Bij deze wil ik mij ook even voorstellen.

Ik ben Marvin en ben sinds 2015 actief in de affiliate marketing wereld. Beheer verschillende websites in de fitness / health sector, maar mijn focus ligt voornamelijk op Voeding-en-fitness.nl. Hierin werk ik met allerlei verschillende affiliate partijen, zoals Bol.com, AWIN, Daisycon, Tradetracker en Adtraction. Om het, hopelijk, overzichtelijker te maken en producten makkelijker in blogs te kunnen tonen ga ik met Affiliate Held aan de slag.

Zal de komende dagen bezig gaan met verdiepen in alle mogelijkheden en het instellen van de API’s.

Jari en Dennis alvast bedankt voor deze mooie plugin en op naar een boost in sales en commissies 😉

Met sportieve groet,
Marvin

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Welkom Marvin!

Leuk dat je jezelf voorstelt in de community. Een ervaren affiliate uit 2015 hebben we zeker veel aan om alle helden mee te ondersteunen en uiteraard kunnen we veel van je leren 🚀.

Ik ben benieuwd naar je verhalen, resultaten, successen, tegenslagen, tips en no-go’s.

Ook heel benieuwd wat je met onze plugin gaat knutselen. Laat zeker iets van je horen wanneer je e.e.a. live hebt staan. Succes met het boosten van je affiliate website en hoor graag van je!

Dennis van de Ven en Marvin Grouw hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenMarvin Grouw

Welkom!

Jari Dohmen en Marvin Grouw hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenMarvin Grouw

Welkom Marvin!

Succes met de installatie en het instellen van de plugin 💪🏻

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust in de community onder het kopje “support” 🙂

Jari Dohmen en Marvin Grouw hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenMarvin Grouw

Bedankt voor het warme welkom mannen!

Ik zal zeker wat dingen laten zien, zodra ik alles heb staan zoals ik wil hebben. Komende tijd zal ik eerst met Voeding-en-fitness.nl aan de slag gaan. Hier wil ik de affiliate module gebruiken in product reviews en top 5 lijstjes. Maar ook in informatieve blogs waarin ik bijvoorbeeld bepaalde fitness materialen of supplementen benoem kan ik met deze tool op een attractievere manier producten tonen. Nu werk ik veel met buttons en tekstlinks.

Gisteren al even kort bezig geweest met mijn Beste Aminozuren pagina. Daar heb ik een begin gemaakt met instellingen en styling. Enige waar ik nu tegen aanloop is dat ik maar 1 verkoper kan laten zien (en toon alle aanbiedingen). Bij de instellingen kan ik geen ander aantal instellen bij ‘aantal verkopers direct zichtbaar’. Hier moet ik dus nog even mee puzzelen.

Ik heb 3 licenties gekocht, dus mocht de tool op Voeding-en-fitness.nl goed staan, kan ik verder met andere sites. Zoals Mannnen.nl waarop ik blogs voor mannen schrijf en dus veel meer thema’s bestrijk dan enkel fitness / health.

Mochten jullie ergens vragen over hebben, brand gerust los 😉

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Ziet er strak uit Marvin, goed werk!

Het klopt inderdaad dat als je de Call to Action knop aan hebt staan dat je slechts één verkoper kunt laten zien en dat je gebruik moet maken van de popup met “toon alle verkopers”.

Op mijn eigen affiliate website merk ik dat ik meer commissies maak door de CTA aan te hebben staan. Als ik het vergelijk met de periode waar ik alle verkopers toonde. Wellicht dus een optie om in plaats van te gaan puzzelen gewoon te testen wat beter werkt? 1 maand mét CTA maand zonder CTA. Wanneer je gebruik maakt van de EPC (earnings per click) of EPV (earnings per visitor) kun je deze vergelijking wat meer objectiveren.

Ben heel benieuwd wat de resultaten hiervan zijn. Wellicht kan je deze in een nieuw topic delen in het “resultaten forum”. Heel benieuwd 😏.

Thanks Jari!

Ah duidelijk. Ik vind de CTA button eigenlijk wel een must ja. Dit lijkt mij een echte click-out boost namelijk. Ziet er ‘overtuigender’ uit dan enkel een lijstje met alle shops tonen. Maar zal dit inderdaad even testen als alles staat zoals ik het wil hebben.

Is het trouwens mogelijk om dit per pagina / product afzonderlijk in te stellen? Dat je op een bepaalde pagina de CTA toont en bij een ander product alle verkopers (zonder CTA).

Hoi Marvin,

Dat is zeker mogelijk.

Op shortcode niveau kun je instellen (via de shortcode configurator) of je de verkoper CTA wilt tonen of niet. Hierdoor kun je inderdaad per pagina of product instellen of de verkoper CTA zichtbaar is of niet.

Bedankt Dennis!

Was er inmiddels al achter ja dat je met de shortcode generator alle opties kan in- en uitschakelen 🙂
Top!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven