Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Lukt niet om layout van inhoudsopgave goed te krijgen

Good morning,

Ik wil graag dat een inhoudsopgave ‘gesloten’ getoond wordt, want de lijst is echt heel erg lang’. Dit zijn mijn instellingen en volgens mij moet het ook zo, maar het werkt niet. Ik zie steeds de complete lijst. Wat doe ik fout?

Hoi Liesbeth,

Bedankt voor je vraag.

Ik zie dat je zit te kijken bij de styling instellingen van de automatische inhoudsopgave.

De optie om de inhoudsopgave standaard samen te vouwen, vind je onder de “module” instellingen van de automatische inhoudsopgave. Zie screenshots hieronder.

Thanks gelukt! Deze optie heb je natuurlijk maar heel af en toe nodig, je stelt ‘m in en dan kom je er nooit meer aan (als het goed is). Maar dit zit wel behoorlijk verstopt. Zeker ook omdat je het nog steeds niet ziet als je niet eerst ‘activeer toggle’ hebt aangevinkt.

Liesbeth

Hoi Liesbeth,

Goed dat het gelukt is 🙂

Inderdaad belangrijk om aan te vullen dat je eerst nog de “activeer toggle” optie moet aanvinken voordat de “standaard samengevouwen” optie zichtbaar wordt.