Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Link aan onderste balk van Affiliate Held

Hallo Dennis,

hoe krijg ik een de affiliate link van Paypro aan de onderste balk. Ik heb hier namelijk jullie slogan “Deze website is supersnel dankzij ….”. Maar hoe zet ik de link daar, krijg het niet voor mekaar want het is namelijk geen gewone tekst waar ik een link aan kan hangen.

Bedankt alvast.

Hoi Nunzio,

Bedankt voor je bericht.

Aangezien het een vraag over het Affiliate Held Thema betreft, heb ik dit topic verhuisd naar het juiste forum 🙂

Ik zie inderdaad op je website dat je nog niet met je eigen PayPro affiliate link naar onze campagne van het thema linkt. Hiervoor hoef je niet je PayPro link te gebruiken, maar heb je enkel je PayPro account ID nodig. Deze vind je in je PayPro dashboard, boven je saldo.

Binnen het AH thema footer blok, onder “instellingen”, kun je kiezen voor de optie “steun ons”. Vervolgens kun je onder “steun ons – partner ID” je PayPro account ID invullen. Vergeet erna niet op te slaan en je zult zien dat de link in de footer nu gebruik maakt van je eigen PayPro link.

Laat gerust weten of het hiermee gelukt is.

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio

Hallo Dennis

Bedankt, maar “activeer” boven het ID moet niet aangevinkt staan?

Waaraan kan ik zien of het gelukt is?

Hoi Nunzio,

Nee die “activeer” die jij bedoeld gaat om of je rel=”sponsored” wil toevoegen aan de link. Dit kun je activeren als je Google wilt laten weten dat je betaald krijgt voor het plaatsen van een link, maar dat is in dit geval niet zo. Die kan je dus beter uit laten staan.

Ik heb op je website gekeken en zie dat het gelukt is! Je kunt dit controleren door rechtermuis knop de link te kopiëren en vervolgens in je adresbalk te plakken. Zo zie je dat het nu een paypro.nl link betreft met jouw eigen PayPro account ID. Eerst was het een link direct naar affiliateheld.nl.

Gelukt dus 🙂

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio