Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Lancering Affiliate Held WordPress Thema 🚀

Hallo helden,

Bij deze willen we jullie mededelen dat we zojuist ons eigen WordPress thema hebben gelanceerd. Een thema vól nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden. En misschien nog belangrijker: het thema is razendsnel 🚀.

Wil je een nieuwe affiliate website maken? Je huidige affiliate website updaten met een snel, krachtig en mooi WordPress thema? Of ben je een webdesigner en wil je het thema gebruiken voor websites van je klanten? Neem dan zeker eens een kijkje op de informatiepagina van het Affiliate Held Thema: https://affiliateheld.nl/thema.

Waarom zou je kiezen voor het Affiliate Held Thema?

✅ Ontwikkeld door succesvolle affiliate marketeers
✅ 20+ unieke blokken om de mooiste layouts mee te bouwen
✅ Talloze styling opties om je website een eigen identiteit te geven
✅ Perfecte weergave op ieder apparaat (desktop, tablet en mobiel)
✅ Kant-en-klare banners om je bezoekers te converteren
✅ Pas op! Je website gaat vliegen (het thema is razendsnel)
✅ Zoekmachines weten jouw website goed te vinden
✅ Geen programmeerkennis nodig
✅ Nederlands thema, support, documentatie en instructievideo’s
✅ Keuze uit drie verschillende lifetime pakketten (1, 3 of 10 sites)

Naast het doorontwikkelen van de Affiliate Held plugin, zijn we natuurlijk ook van plan om het nieuwe WordPress thema tot een succes te maken. Steentje voor steentje blijven we bouwen aan de toekomst van een volwassen affiliate marketing branche in Nederland. We staan niet stil en er komen mooie dingen aan dit jaar 😊

Heb je vragen of opmerkingen over ons nieuwe WordPress thema? Twijfel dan niet en laat gerust een reactie hieronder achter.

Krachtige groet,

Jari en Dennis.

Dennis van de Ven, Frank en 5 andere gebruikers hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenFrankEmmGijsMarvin GrouwNunzioMarcel Sloot

Ik wil even mededeling doen.

Zeer tevreden met de affiliate marketing held thema. Top ✌️😄

Me site scoort 100% google speed insight.

Blog content container breedte, zo simpel om naar eigen breedte in te stellen, super.

Bericht informatie, ook cool , frontpagina zet ik op gepubliceerde datum en op de blogbericht pagina zet ik de datum op de bijgewerkte datum:

Je kan zelfs het zinnetje ( bijgewerkt op: ) erbij zetten.

Nog nooit een thema gehad die zo snel en zo klein qua data is.

Ben druk bezig op me site klaar te stomen. En dan ga ik me unieke manier van Bloggen toepassen.

Mede door site bewerken en je template te selecteren, hier zorg je ervoor dat alles globaal hetzelfde kan opslaan. Super slim gedaan.

Als alles klaar is , geef ik een volledig review en als kan in video.

Heerlijk een blog site met heel weinig plugins te hebben. Alles laad zo lekker snel, hier is heel goed over nagedacht.🙏😄

Dit is juist zo gemaakt zodat je juist alleen focust op content maken.

Bedankt jongens van Affiliate Held met jullie proffesionele programmeer talent.

Na 15 jaar Wordpress ervaring, kan ik zeggen dat dit de perfecte thema is voor bloggers en of affiliate marketing bloggers. Samen met Yoast Seo of Seopress werkt het perfect!

Google gaat van je houden, schone code word zeer gewaardeerd door google.

”Google

Thanks 🙏👍🎉

 

 

Dennis van de Ven, Jari Dohmen en Nunzio hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari DohmenNunzio

Wauw, wat een mooie woorden! Erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met ons thema. Wanneer je er klaar voor bent zou ik je graag willen vragen je ervaring en mening te delen via onze TrustPilot pagina: https://nl.trustpilot.com/review/affiliateheld.nl.

Dat helpt ons natuurlijk erg goed voor toekomstige helden 🌱.

Ook erg benieuwd hoe je video review eruit gaat zien.

Bedankt en succes! 🏆