Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Kortingsprijzen worden niet weergegeven

Hi!

Ik ben onlangs begonnen met AffiliateHeld en heb al een aantal producten op verschillende pagina’s staan. Nu zie ik echter dat de prijzen niet overeenkomen wanneer Bol / Coolblue een tijdelijke korting op een product heeft. Is dit een bekend probleem en/of makkelijk te fixen?

Ik hoor graag van jullie!

Hoi Nick,

Bedankt voor je bericht.

Tof dat je onlangs aan de slag bent gegaan met Affiliate Held 🙂

Heb je recent nog de productdata opnieuw opgehaald en is daarmee de prijs nog steeds verkeerd?

Affiliate Held toont namelijk de huidige productprijs. Ook als er een korting plaatsvind. Als dit niet het geval blijkt te zijn, denk ik dat het te maken heeft met oorzaak #2 uit dit documentatie artikel: https://docs.affiliateheld.nl/probleemoplossing/productgegevens-kloppen-niet/. Ook kan oorzaak #5 de boosdoener zijn.

  • Controleer eerst of je recent de productdata nog hebt opgehaald. Nog steeds geen goede prijzen?
  • Controleer in de productfeed van bijv. Coolblue of de prijzen daar zijn bijgewerkt naar de nieuwe kortingsprijzen. Affiliate Held is afhankelijk van de data in deze productfeeds en als dit hier niet correct is, dan neemt AH deze ook foutief over.

Laat gerust weten wat je bevindingen zijn.