Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Koppeling Partnerize

Hi!

Allereerst: wat een fijne plug-in is Affiliate Held! Ik werkte hiervoor met Content Egg/Affiliate Egg, maar ben erg blij met de overstap.

Ik loop wel tegen iets aan. Namelijk dat ik het Coolblue programma via Partnerize niet gekoppeld krijg.

Wat ik heb gedaan:

  1. Productfeed CSV download gestart (‘Categorie Alle keuken’ om precies te zijn)
  2. Naam, locatie URL, bestandsextensie (CSV) en scheidingsteken (komma) ingevoerd in AH
  3. Wijzigingen opgeslagen
  4. Productfeed de volgende dag gedownload via Partnerize
  5. ‘Download productfeeds’ in AH aangevinkt + wijzigingen opgeslagen

De meldingen die ik blijf krijgen:

Sommige productfeeds nog niet gedownload.

Vergeet niet het onderstaande vakje aan te vinken om de productfeeds die je hebt toegevoegd te downloaden. Dit is nodig om de verbinding met dit netwerk te voltooien en de producten vindbaar te maken. Na het opslaan van deze pagina wordt het vakje automatisch weer uitgeschakeld. Gebruik automatisch gegevens ophalen om de productfeeds bij te werken op basis van een interval.

Ik heb ook geprobeerd om een XML feed in te laden, maar ook daarbij blijf ik deze meldingen krijgen.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Hoi Annemijn,

Bedankt voor je leuke complimenten. Goed om te horen dat de plugin bevalt!

Zoals ik begrijp heb je alle stappen goed doorlopen en is de productfeed ook benaderbaar als je de productfeed link bezoekt. Dat is namelijk heel belangrijk om de productfeed te kunnen downloaden. Bij Partnerize dien je altijd 4 uur te wachten voordat een productfeed beschikbaar is.

Zou je kunnen kijken of je onder “Affiliate Held > Dashboard > Status > Foutmeldingen” meldingen ziet staan? Zo ja, zou je daarvan een screenshot kunnen maken en hier plaatsen?

Ik hoor graag van je.

Thanks voor je snelle reactie! Bij deze een screenshot van de foutmeldingen.

Hoi Annemijn,

Bedankt voor de screenshot.

Ik heb één van de productfeed links bezocht en krijg toch onderstaand te zien (zie screenshot). Dit betekent dat je productfeed nog niet “live” is en dus ook niet bruikbaar is door de Affiliate Held plugin.

Als je een productfeed aanvraagt binnen Partnerize, duurt het altijd een aantal uur voordat deze beschikbaar is. Pas als alle productfeeds beschikbaar/downloadbaar zijn (dit kun je zelf testen door de productfeed link te bezoeken), dan pas kan Affiliate Held alle feeds die je hebt ingeladen, correct downloaden.

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt.

Hmm, vreemd! Als ik de URL invoer, start de download wel gewoon. Het gaat om: https://feeds.performancehorizon.com/reposed-admin/1101l93/7ea0c8df091304203211061af3216bca.csv

Is er iets anders wat hier fout kan gaan?

Hoi Annemijn,

We zijn inmiddels meer dan 4 uur verder en dan doet de link het inderdaad. Zoals je in mijn screenshot hierboven zag, duurt het altijd even voordat de productfeed link downloadbaar wordt.

Als je zeker weet dat alle productfeed links die je invoert in AH downloadbaar zijn, kun je het dan nog eens opnieuw proberen door het vinkje “download productfeeds” aan te vinken en je instellingen opnieuw op te slaan? Kans is groot dat het nu wel lukt.

Of blijven alle productfeeds in AH op het rode bolletje staan?

Hi,

Helaas werkt het nog steeds niet, ook niet nadat ik je advies heb opgevolgd. De Coolblue feed blijft op een rood bolletje staan.

De feeds van Bol.com, TradeTracker en Tradedoubler werken wel naar behoren. Ik vermoed dus dat het echt iets te maken heeft met de koppeling met Partnerize.

Hoi Annemijn,

Balen dat het nog steeds niet lukt!

Zou je ons op de mail je WP logingevens kunnen sturen (login, wachtwoord en loginlink) zodat we met je mee kunnen kijken wat er mogelijk fout gaat?

Je kunt met ons contact opnemen via ons contactformulier.

Hoi Annemijn,

Bedankt voor het toesturen van je logingegevens via de mail.

Ik heb even met je meegekeken en heb de verkregen foutmeldingen onderzocht.

Het lijkt erop dat je in je PHP instellingen de optie “allow_url_fopen” dient te activeren. Hoe je dit doet lees je in dit nieuwe documentatie artikel: https://docs.affiliateheld.nl/probleemoplossing/oplossen-failed-to-open-stream/.

Laat gerust weten of hiermee opgelost wordt! Zo niet, dan kijken we even verder 🙂

Fantastisch, het werkt nu ik de PHP-instellingen heb gewijzigd ✅

Dankjewel voor je hulp, Dennis!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven