Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Kan producten niet inladen door gebrek aan EAN

Beste AFhelden,

Ik loop op dit moment tegen het volgende aan; ik heb een koppeling staan met TradeTracker waarbij ik een productfeed ophaal. Echter heeft deze webshop geen EAN codes toegekend aan zijn producten. Nu wil ik graag de producten wel via de bulkimport toevoegen, maar dan zonder EAN code (bewust van de missende functionaliteiten dan).

Is er een mogelijkheid om wel de productfeed door te zoeken en het product door te klikken kan toevoegen, maar dan zonder EAN code?

Ik ben op de hoogte van het feit dat je handmatige producten kunt toevoegen, maar ik wens juist dat door de bulkimport met één klik alle beschikbare informatie al wordt ingeladen.

Hoi Carlo,

Bedankt voor je bericht.

Ik snap wat je bedoeld, maar helaas is dit niet mogelijk.

Ik raad je aan contact op te nemen met de betreffende verkoper met de vraag of zij de bijbehorende EAN codes kunnen toevoegen aan de productfeed. Je kunt aangeven dat je gebruik maakt van de Affiliate Held plugin en dat de verkoper een hoop extra omzet kan maken, als er EAN codes zouden staan in de feed. Veel meer affiliate helden zouden dan namelijk de betreffende producten kunnen inladen, wat gunstig is voor de verkoper.

M.b.t. de EAN code zoeker, is deze bedoeld om producten te vinden die automatisch te synchroniseren zijn en dus een EAN code bevatten. Het zou veel verwarring wekken als je producten kunt toevoegen zonder EAN code via de EAN code zoeker. Oftewel dit kan de gebruikerservaring van de plugin in gevaar brengen.

Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.