Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Kan ik de productfeed link ergens invoegen?

Ik zou graag de productfeed link van tradetracker willen gebruiken! Waar kan ik dit doen?

Alvast bedankt!

Groetjes Luuk

Hoi Luuk,

Bedankt voor je bericht.

Dit is niet mogelijk. De kracht van de TradeTracker koppeling is juist dat dit via de API gaat. Hierdoor heb je geen gedoe met productfeeds en heb je direct alle producten bij de hand van alle campagnes waarvoor je geaccepteerd bent.

Ik raad je aan de documentatie door te nemen hoe je de API koppeling van TradeTracker gebruikt: https://docs.affiliateheld.nl/api-koppelingen/koppelen-met-tradetracker/.

Laat gerust weten als je verder nog vragen hebt!

Oke dan voeg ik ze in een bulk import toe. Ik neem aan dat dat dan het makkelijkste is toch? Alleen had ik nog een vraagje, mijn producten hebben geen EAN code. Ik wil namelijk vakanties toevoegen. Hoe moet ik dit oplossen?

Hoi Luuk,

Let op dat via de bulk import alsnog de producten handmatig geselecteerd dienen te worden uit de feed. Het voordeel van onze bulk import is dat je minder “klikwerk” hebt doordat je producten gemakkelijk vanuit één pagina kan creëeren en toevoegen. Maar je ze dient ze wel zelf te selecteren.

Verder is Affiliate Held ontworpen om enkel met EAN codes te werken aangezien dit een universele code is die producten aan elkaar kan “matchen”. Dit bestaat helaas niet voor vakanties.

Je kunt vakanties enkel handmatig toevoegen in de Affiliate Held plugin, hoe je dat doet lees je hier: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/affiliate-producten-toevoegen-zonder-ean-code/.

Okay dat is heel jammer dan. Dan gebruik ik deze plug in wel voor reisproducten, ook heel handig! Omdat jij al langer in dit wereldje zit weet jij dan toevallig wel nog een andere plug in die op deze manier producten vergelijkt en op zo’n mooie manier naar voor laten komen die ik kan gebruiken zonder EAN code? Ik kan er namelijk geen vinden… Alvast bedankt!

 

Hoi Luuk,

Zover ik weet ken ik ook geen plugins die dit met vakanties kunnen doen.

Juist omdat vakanties geen dergelijke universele code hebben zoals een EAN code, is het lastig om vakanties aan elkaar “te matchen” als ontwikkelaar zijnde.

De meeste websites die vakanties vergelijken, gebruiken hiervoor custom gebouwde systemen waar een hoop tijd en geld in ontwikkeling is gestoken.

Mochten er helden zijn die wel een goede oplossing weten, dan ben ik erg benieuwd! Maar zover ik weet is dit helaas een lastig verhaal (een vakantievergelijk website maken).

@vangilsluuk misschien kun je is kijken naar Content Egg.

Hmm dat word nog een lastig verhaal zie ik al. Toch bedankt Dennis en Antoon! Als andere mensen nog een goede plug in weten hoor ik het heel graag! Alvast bedankt!