Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Kan genereren van content niet voortzetten

Hi,

Ik krijg de AI tool niet meer werkend. Ik heb alle instellingen nagekeken.

De Licentie is actief, De Api is verbonden. Er staat voldoende tegoed op mijn account bij openai.

Zowel op op 3.5 als GTP 4.0 krijg ik de foutmelding “Kan genereren van content niet voortzetten”

Is er nog meer troubleshooting mogelijk?

bvd.

 

ps.

hierboven is de tekst “profiel” veranderd naar Prvaniel

ok.. blijkbaar had ik toch onvoldoende tegoed staan. Na uit- en inloggen op openAI was mijn tegoed ververst en stond ik ineens 0,30 negatief. Na het aanvullen van het saldo werkt het weer.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Hoi Lisette,

Bedankt voor je bericht.

Zou je aan de hand van het onderstaande documentatie artikel kunnen kijken of je het probleem kunt oplossen?

https://docs-ai.affiliateheld.nl/probleemoplossing/help-ik-krijg-de-melding-kan-genereren-van-content-niet-voortzetten/

Laat gerust weten welke oorzaak het betrof. Dit kan handig zijn voor andere helden 🙂

P.S. Dankjewel voor het doorgeven van de foute vertaling van “profiel”. Lijkt iets een conflict te geven binnen onze WordPress setup.

Lisette heeft gereageerd op dit bericht.
Lisette
Citaat van Lisette op 19 november 2023, 13:33

ok.. blijkbaar had ik toch onvoldoende tegoed staan. Na uit- en inloggen op openAI was mijn tegoed ververst en stond ik ineens 0,30 negatief. Na het aanvullen van het saldo werkt het weer.

Super dat het opgelost is! Dankjewel voor de terugkoppeling.