Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Kadence blocks plugin

Nu weet ik dat ik niet te veel plugins moet installeren voor de snelheid van je website, maar is dit volgens jullie wel een goede?

Ik wilde nl iets extra’s, bij voordelen en nadelen, een groen vinkje en nadeel een kruisje bijvoorbeeld en gebruik maken van kleuren. Echter zijn de kleuren voor iconen globaal in te stellen onder de tab Affiliate Held thema. Is het wel mogelijk om dit soort iconen eigen kleuren te geven, want het lukt me vooralsnog niet.

Hoi Nunzio,

Bedankt voor je bericht.

Ik ben zelf niet bekend met de plugin die je noemt.

Met de “lijst” blok in het Affiliate Held thema kun je prima iets dergelijks maken. Je kunt op “lijst” blok niveau het icoon instellen en de kleur ervan. Daarmee kun je onderstaand maken.

Let wel op dat je dit dient in te stellen in de “lijst” blok en niet het “lijst item” blok, zie onderstaande screenshots.

In bovenstaand voorbeeld gebruik ik duimpjes, maar je hebt ook de beschikking over een vinkje of een kruisje 🙂

Ha dankjewel Dennis, nu zie ik ook dat er meer mogelijkheden met het icoon zijn. Ik dacht dat het maar uit vier iconen bestond, en niet gezien dat ik naar onder kon scrollen. Dan heb ik die Plugin helemaal niet nodig, heb hem ook al verwijderd.

Die manier van jou voldoet voor mij. Bedankt

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven