Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

JD Sport wordt weergegeven als ist-track.com

Hi,

Ik zie dat JD Sports wordt weergegeven als ist-track.com. Gaat dit via de plugin fout of gaat dit fout aan de kant van Awin?

Hoi Anushka,

Bedankt voor je vraag.

Zou je ons per e-mail de productfeed van JD Sports kunnen toesturen inclusief een EAN code waarbij dit fout gaat? Dan kunnen we dit op onze eigen omgeving even nalopen.

Ik hoor graag van je.

Hi Dennis,

Mijn mail is zojuist verzonden.

Hoi Anushka,

Bedankt voor je e-mail.

Ik heb zojuist een fix uitgebracht in de nieuwste beta versie waarmee dit probleem is opgelost (1.9.5-beta6). De officiele update zal waarschijnlijk nog even op zich laten wachten, omdat we daarin altijd meerdere updates tegelijk meenemen.

Let wel op dat het downloaden van beta versies op eigen risico is, zie dit documentatie artikel voor meer informatie: https://docs.affiliateheld.nl/algemeen/beta-versies-downloaden/.

In ieder geval bedankt voor het melden van dit probleem. Hierdoor hebben we de plugin weer een stukje beter gemaakt 🙂

Laat gerust weten mocht je verder nog vragen hebben!

Hi Dennis,

Ik heb de beta versie eerst op een staging site geïnstalleerd om te kijken of er issues waren. Daarna op een live site.

Ik zie echter nog 1 issue.

  • En ist-track.com blijft er tussen zitten

En Perrysport is sinds vorig week volledig overgegaan naar Sprinter. Misschien dat deze ook aan jullie zijde veranderd dient te worden.

 

Hoi Anushka,

Bedankt voor je bericht.

Heb je van dit product de gegevens opnieuw opgehaald? Vergeten te vermelden dat dit noodzakelijk is voordat de correcte naam wordt weergeven.

Laat gerust weten of het hiermee lukt.

Hij werkt weer, dankjewel

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven