Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Inhoudsopgave

Ik ben met het thema bezig maar ik krijg het niet voor elkaar dat er boven aan mijn berichten een inhoudsgave komt te staan zoals op baardtips.nl

Hoe voeg ik dit toe?

Ik heb ontdekt dat het gedeelte van de inhoudsopgave bij de plugin hoort in plaats van het thema, wat ik niet erg logisch vind. Echter het probleem is opgelost.

Hoi Antoon,

Dat klopt, de automatische inhoudsopgave is inderdaad een functionaliteit van de plugin. Aangezien het om een geavanceerde functionaliteit gaat, heeft dit een prima plek in de plugin.

Je thema is namelijk bedoeld om de “look and feel” van je website aan te passen. Plugins worden gebruikt om extra functionaliteiten toe te voegen aan je website (waaronder dus een automatische inhoudsopgave, FAQ sectie, affiliate producten, etc). Met die filosofie voegen we zaken aan de plugin óf het thema toe.

Goed dat het in ieder geval lukt is.

Succes verder met de inrichting! 🙂

Inhoudsopgave maken is dus niet mogelijk zonder de Plugin? Dan moet ik nog ef wachten want wilde jullie Plugin wel aanschaffen, maar heb even me hadden vol aan de website 🙂

Hoi @nunzio,

Dat klopt inderdaad. Onze inhoudsopgave is niet te gebruiken zonder onze plugin.

Een website installeren met het thema is inderdaad de eerste stap en ik zou niet twee zaken tegelijk doen.

Succes!

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio