Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Inhoudsopgave + scroll to top

Hey Jari en Dennis,

voor mijn nieuwe project, dat al live is, heb ik ook de Affiliate Held Plugin geïnstalleerd.

Ik twijfelde er wel even over, omdat dit veel meer om digitale producten gaat, en de EAN zoekfunctie daardoor dus grotendeels overbodig zal zijn, maar het gemak, de styling opties, de hele setup.. heerlijk. Dus, ook hierbij over op Affiliate Held voor gemeenschappelijke uitstraling in de CTA’s.

anyway, ook jullie inhoudsweergave heb ik heel sexy in het ontwerp weten in te passen. Deze won het dus van de Elementor optie….

Maar, eigenlijk had deze 1 heel tof voordeel. En dat was de back to top functie die daarbij automatisch werd gegenereerd. Dit zichtbaar als een klein blokje rechts onderin.

Eigenlijk wil ik deze wel terug. Nu kan ik zelf weer gaan knooien. Maar, ik dacht, misschien is dit een (kleine) kosmetische ingreep in de Affiliate Held code om hem hierbij te gooien.

Bedankt, en vriendelijke groet, Wouter

Hoi Wouter,

Bedankt voor je bericht en gaaf al die complimenten, we voelen ons vereerd 😉💪🏻

M.b.t. je suggestie, is dit zeker een leuk idee. Het ding is alleen dat we nog heel veel zaken op onze backlog + to-do hebben staan en dat dit dan iets is wat niet echt voorrang krijgt. We proberen altijd zaken toe te voegen die door veel mensen aangevraagd worden en dit is voor nu de eerste keer dat we deze feature request binnenkrijgen. Maar laten we meteen van het moment gebruik maken om mensen die hier ook behoefte aan hebben, te laten reageren op dit topic, zodat we kunnen bepalen of dit meer voorrang mag krijgen 😊

Het zal inderdaad niet zo een grote ingreep zijn, maar er komen wel nog de nodige styling opties bij kijken, etc. Ook kunnen we niet alles gaan toevoegen omdat het slechts een kleine wijziging is, we krijgen namelijk veel feature requests binnen en als we alle kleine functies moeten toevoegen, blijft er alsnog weinig tijd over voor andere zaken 🤪. Aan ons dus om goed te prioriteren en vandaar dat we voor nu hier geen beloftes over kunnen doen. Ik noteer het in ieder geval wel op onze backlog, dus dan weet je dat het genoteerd staat.

Ik raad je in ieder geval om eens te kijken voor een simpele “back to top” plugin. Ik zie dat die er genoeg zijn. Ik zou met name dan kijken naar eentje die niet te veel poespas heeft om de “load” op je website te beperken.

Succes verder met het inrichten van je nieuwe site! 😎

Als je over een tijdje hiermee leuke resultaten weet te behalen, wees dan gerust vrij om deze hier in de community te delen 🚀

Jari Dohmen en Wouter hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenWouter