Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Inhoudsopgave samengevouwen

Beste AffHeld Community,

In een pagina tonen wij 2x een inhoudsopgave; 1 voor de mobiele versie en 1 voor de desktop versie. Is er een mogelijkheid om de desktop versie volledig te laten zien en de mobiele versie samengevouwen?

 

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hoi Wouter,

Natuurlijk is technisch veel mogelijk. Echter is er momenteel slechts één “standaard samengevouwen” functie voor de inhoudsopgave in algemene zin. Die geldt voor zowel beide devices. Wellicht is het ooit in de toekomst mogelijk om dit wel te doen. Ik zal dit met Dennis bespreken en dan zullen we beoordelen of dit een functie is die we wellicht toe zouden kunnen voegen aan de plugin. Hierin kan ik helaas niks beloven.

Dankjewel voor de input! Je hoort van ons!

Jari

OGC heeft gereageerd op dit bericht.
OGC

Geen probleem. Dan ga ik zelf wat puzzelen!

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hoi Wouter,

Heb dit met Dennis besproken. Hij gaf aan de waarde ervan in te zien en hebben deze “feature request” daarom doorgevoerd naar onze backlog. Dit betekent dat we dit gaan ontwikkelen. Echter kan ik je niet beloven wanneer dit gaat gebeuren aangezien onze to do lijst redelijk groot is. Ik wil je vragen om de updates in deze community (of via onze e-mails) goed in de gaten te houden.

Mocht je nog andere vragen hebben dan weet je ons natuurlijk wel te vinden.

Tot snel!

OGC heeft gereageerd op dit bericht.
OGC