Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Inhoudsopgave nummering

Hallo Dennis,

ik heb de plugin nog niet aangeschaft, maar wil mijn content wel alvast inrichten zodat ik het dadelijk kan gebruiken. In de content maak ik gebruik van meerdere koptypes, eigenlijk van H2 tot aan H5.

Is het nu zo dat straks de inhoudsopgave dit opvolgt en automatisch de nummering hierbij toevoegt. Dus m.a.w. herkent hij dit aan de koptypes?

Hoi Nunzio,

Je kunt zelf bepalen of je nummering wilt gebruiken in de automatische inhoudsopgave of niet. Zie hiervoor de beschikbare instelling die uitgelegd is in dit documentatie artikel: https://docs.affiliateheld.nl/module-automatische-inhoudsopgave/automatische-inhoudsopgave-stylen/ (zie hoofdstuk 5 over “markers”).

Als je kiest voor nummers, dan zullen de nummers in de inhoudsopgave automatisch toegewezen worden op basis van de H2 t/m H6 koppen die je in de tekst gebruikt.

Als je bedoeld dat de automatische inhoudsopgave nummers in je koppen toevoegt in de tekst? Dan is het antwoord nee. De nummering wordt enkel toegepast in de inhoudsopgave zelf (als je hiervoor de eerder benoemde optie hebt ingesteld). Als je nummers wilt in de koppen zelf, dan die je daar zelf in toe te voegen.

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt!

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio

Ik wil binnenkort dan Affiliate held plugin aanschaffen zodat ik alvast kan beginnen met implementeren. Heb al heel wat content staan maar natuurlijk nog lang niet alles. Moet nog groeien allemaal, maar kan ik ook alvast wennen aan jullie plugin. Heb het idee dat ik daar ook nog wel het een en ander werk aan heb.

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen