Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Ik wil mijn foto niet op iedere pagina zien 🙂

Hallo Dennis, Jari,

hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn foto niet op elke pagina, bericht onderaan staat. Vind het vervelend om bij iedere pagina je foto te moeten zien 🙂

Liever heb ik alleen de naam, dat is oke, en de foto alleen bij mijn eigen voorstelling. Net zoals Jari bij Baardtips.nl doet.

Bedankt alvast

Hoi Nunzio,

Onderaan je bericht of pagina onderaan je site is het “Auteur blok”. Hier heb ik op mijn website inderdaad onder ieder blog inderdaad overal mijn foto een korte voorstelling over mij. Deze foto kun je, zoals je van ons gewend bent, helemaal instellen in de editor van het Affiliate Held Thema onder het template: “Enkel”. In dit template staat het blok: “Auteur” en daarbij kun je de “Avatar” verbergen.

Zelf wil ik je adviseren om je affiliate website lekker persoonlijk aan te vliegen en dit wel zo te laten staan. Ik vind dat altijd mooi om te zien dat affiliates altijd eerlijk zijn over wie ze zijn en ook transparant zijn in hun uiterlijk, maar je mag dat natuurlijk helemaal zelf weten.

Hoop dat ik je hier mee geholpen heb. Heb ik hierbij je vraag beantwoord?

 

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio

Hallo Jari,

klopt, ik wil het zeker persoonlijk benaderen, maar wil niet op iedere pagina mijn kop zien 🙂

Bedankt weer voor je snelle reactie.

 

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Even een voorbeeld, persoonlijke contact met Adam enfroy, 1 x ging hij akkoord voor een korte 10 minuten videocall, zo stoer. wellicht kennen jullie hem ook zins kort van YouTube, hij is een succesvolle affiliate marketeer en is blijven doorzetten tot de sales binnen liepen en als tip zei hij ook tegen mij , laat ook je bezoekers zien wie je bent en dat creëert vertrouwen en zoals de meeste niet wisten. Je bent niks verplicht… gewoon een tip van hem.

En wellicht onderaan een aanduiding dat je met de links in je website een commissie vangt maar dat niks veranderd aan de prijs van een product of dienst. ( Of dit noodzakelijk is voor de Nederlandse markt, moet ik even uitzoeken. )

Google houd van een persoonlijke auteur aanduiding op je blog. Ook in google heb je kans op dat ze je voorrang geven als ze zien dat er werkelijk een persoon achter de reviews serieus bezig is. Je creëert vertrouwen naar Google en je bezoekers. Wees niet bang, plaats je normale foto , maar natuurlijk iedereen mag zelf de keuze maken.

Ik vind het juist mooi als mensen weten dat me blogs geschreven is door mij en dat ze weten dat er zorgvuldig word uitgezocht of een product of dienst werkelijk ok is.

Ik ga zelf een persoonlijke boodschap plaatsen, dat bezoekers mij kunnen vragen kan je uitzoeken welk product ik het beste als voorbeeld kan gebruiken om een goede YouTube kanaal neer te zetten, mede door dit kreeg ik aanvragingen en ik zorgde ik ervoor dat de bezoeker van mij een duidelijke overzicht gaat krijgen over de beste geselecteerde producten, voor ieders budget wat.

Je kan nooit zeggen, ik weet niet wat ik moet promoten, Nederland zit eigenlijk nog steeds in het begin van affiliate marketing, deze markt is zo groot en dit blijft alleen maar groeien.

Iedereen succes , dit was even een enthousiaste berichtje met tips, sorry voor een iets te lange bericht 🙏😂👍

 

 

Dennis van de Ven en Nunzio hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenNunzio

Hallo Marcel,

Bedankt voor jouw verhaal en je tips, en zal ze zeker ter harte nemen.

Maar het is ook juist mijn bedoeling om het persoonlijk te houden, alleen wilde ik mijn foto niet op iedere pagina. En dat gebeurt nu wel.

Ik moet nog even kijken hoe is dat beste aanpak. Ik ben nog te druk met content maken

Zoeken

Nieuwste reacties

Hallo!
Cookies
Bot-clicks
Linkbuilding?
Eerste sale!