Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Homepage is weg…

Even een moment van frustratie. Ik heb ergens een knop ingedrukt en nu is mijn homepage weg. Is er heel toevallig iemand beschikbaar die even 3 tellen met mij mee kan kijken waar dit nou mis gaat? Als ik zeg Site bekijken heb ik alleen mn header staan (verder blanco pagina), klik ik daar op Pagina bewerken, zie ik mijn gemaakte homepage staan… Waarom laat hij hem op de site zelf niet zien? Even bellen mag ook, dat legt wellicht wat gemakkelijker uit 😉

Hoi Vera,

Bedankt voor je bericht.

Onze support is helaas enkel via deze community of per e-mail via ons contactformulier.

Zo te horen ben je bezig geweest in de Site editor (WordPress dashboard > Weergave > Site editor). Als je daar in de templates het “tekst” blok weghaalt (dat daar standaard staat) waarvoor “dynamische inhoud” is ingesteld, wordt inderdaad je homepagina niet meer weergeven.

Je dient dus in je homepagina template (“voorpagina”) weer een “tekst” blok toe te voegen en de optie “ophalen inhoud bericht” aanvinken.

Zie onderstaande screenshot voor meer duidelijkheid.

””””

Laat gerust weten of het zo lukt.

Jaa!! Dank je wel :-). Dat is gelukt. Hij stond alleen eerst nog in het midden van de pagina (dus links en rechts gewoon wit), en nu pakt hij de volledige breedte… Dat vind ik minder mooi. Kan ik dat nog ergens instellen? Dan ben ik er wel denk ik, haha.

Hoi Vera,

Goed dat je homepagina nu weer werkt! 🙂

Zo te horen heb je niet alleen het “tekst” blok verwijderd maar ook de 2 omliggende “container” blokken (die standaard aanwezig zijn). Deze geven namelijk de juiste witruimtes, zodat alles er mooi uitziet.

Het beste kun je je “voorpagina” template even “resetten”, zodat je teruggaat naar hoe het Affiliate Held Thema dit standaard aanlevert. Vanuit daar kun je weer je eigen aanpassingen maken (zonder ditmaal de 2 “container” blokken en het “tekst” blok weg te halen uit de template).

Laat gerust weten of het zo lukt.

Gelukt 🙂

Onwijs bedankt weer!

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen