Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Hoi Allemaal

Hoi Allemaal,

Wouter hier…

Waarschijnlijk net als jij bezig met affiliate marketing om vrij te zijn van werkgevers. Dat is mij net gelukt. Met de hakken over de sloot, begin ik binnenkort aan een nieuw avontuur.

Samen met mijn vriendin, vertrek ik op de bonnefooi met caravan en hond, om een nieuw leven te vinden ergens in de bergen. Leven van de zon, de tuin en de liefde. Daar ga ik voor. De hele affiliate biz steunt mij in dit plan.

Overigens super dankbaar voor deze Helden plugin, welke het gekloot met linkjes tot een minimum beperkt… Als de winkeliers de EAN’s ten minste goed hebben ingvuld.

 

Groetjes en maak er wat moois van!

 

Wouter

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Heel vet om te lezen Wouter!

Mag ik vragen wat je “freedom number” is? Met de hakken over de sloot klinkt negatief, maar volgensmij kun je het wel redden als ik het zoor hoor.

Ik ga in September ook een mooie wereldreis maken met mijn vriendin. Affiliate marketing steunt mij hier ook in. Waar ga jij allemaal nog naartoe?

Ben benieuwd hoe je aan de slag gaat en ik wil je zeker uitnodigen om op het “resultaten” topic van deze community eens een mooie post te maken als je in de bergen zit en bakken met geld verdiend. Lijkt me tof om te zien.

Keep up the good work!

Wouter heeft gereageerd op dit bericht.
Wouter

Hallo Wouter,

Ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal, ik zit ook in de ‘outdoor’ en wil graag over een paar jaar met een camper de wereld rond gaan.

 

mvg,
Patrick

 

Jari Dohmen en Wouter hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenWouter

Hey Jari en Patrick,

Op het moment zit ik met affiliate inkomsten zo rond de 1000 p/mnd daarnaast heb ik een online functie. Daarmee samen ben ik net op het droge.

Met de hakken over de sloot, bedoel ik positief. Ik vind het al een super knappe prestatie om vrij te zijn van een werkgever en mij op mijn eigen projecten te kunnen richten. Het kan nu alleen maar groeien.

Jari: Ik zal eens resultaten delen. – Een 40 dagen streak heb ik nog niet gekend, maar over het algemeen wel tussen de 5 en 9 dagen op rij. Met een uitschieter van 9 commissies via bol + nog een aantal anderen op 1 dag. In totaal toen 17!

Patrick: Ik wil je mijn verhaal graag delen, maar het zit verweven in mijn blog/ affiliate project. Wil dat niet zo graag openbaar delen, met het idee dat een ander mijn niche in zou kunnen duiken. En mijn project is nu nog vrij kwetsbaar.

In het kort: We gaan met een caravan op reis, door EU. Hier willen we een stukje land vinden om zelfvoorzienend te gaan leven. Bij voorkeur in de bergen.

 

 

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

€1000,- via affiliate marketing is inderdaad al een hele goede prestatie! Als je daarnaast wat freelance werk kan doen dan kan je makkelijk 10 (max 15) uur per week werken om makkelijk rond te komen.

Ben heel benieuwd naar je resultaten post! 17 orders op een dag is ook al echt heel knap. Goed bezig.

Ik spat bijna uit elkaar van enthousiasme wat je doel is. Niet veel mensen doen dit en daar mag je trots op zijn. Met minimaal inkomen, maximaal kunnen leven. Good job!

Wat betreft dat je niet al je geheimen op tafel gooit snap ik heel goed. Als je nog niet alle autoriteit hebt dan is het makkelijker voor “copy-cats” om je niche te veroveren.

Anyway. Keep up the good work en houdt ons vooral op de hoogte van je reis in deze community!

Wouter heeft gereageerd op dit bericht.
Wouter

Hey Wouter,

Kun je je blog dan privé delen met mij 😉

mvg,
Patrick

 

 

Wouter heeft gereageerd op dit bericht.
Wouter

Thanks Jari en Patrick.

Ja, er is een boel lef voor nodig. Ik vind het heel tof dat we nu die kant op gaan. Om te doen, waarvoor we hier zijn. – Zo voelt het tenminste.

Geld verdienen is nooit mijn doel geweest. Het is enkel een middel. Ik ben blij dat ik het omarmd heb als deel van het leven. En dat ik middels Affiliate marketing een weg heb gevonden om het wat makkelijker te verdienen. Het is heerlijk hoe geld het leven ook vergemakkelijken kan.

Maar, ik kan mij niet voorstellen dat we hier op Aarde zijn gekomen om geld te verdienen. Er is meer in het leven dan dat. En dat gaan Sabine en ik be-leven.

 

Patrick: ik kan je geen privé bericht sturen.

 

Groetjes Wouter

 

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Hele wijze woorden Wouter én inspirerend. Dank voor het delen!

Wouter heeft gereageerd op dit bericht.
Wouter
Citaat van Wouter op 14 juli 2022, 08:34

Patrick: Ik wil je mijn verhaal graag delen, maar het zit verweven in mijn blog/ affiliate project. Wil dat niet zo graag openbaar delen, met het idee dat een ander mijn niche in zou kunnen duiken. En mijn project is nu nog vrij kwetsbaar.

stuur maar naar: info @ patrick heijmans punt nl

Zoeken

Nieuwste reacties

Hallo!
Cookies
Bot-clicks
Linkbuilding?
Eerste sale!