Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Hoe verander je de layout van de buttons

Goedemiddag, ik vroeg mij af of iemand weet hoe ik de buttons net zo krijg als deze site? Zag deze site voorbijkomen in de showcase en vindt het er erg mooi uitzien.

Alvast bedankt voor het helpen!

Hoi Samuel,

Bedankt voor je vraag en welkom in de community 🙂

Alle opties om de verkoper knoppen mee te stylen vind je hier uitvoerig uitgelegd: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/affiliate-producten-stylen/ (hoofdstuk 13).

Let wel op dat de eigenaar van deze website een aantal zaken heeft aangepast d.m.v. “custom CSS” en je het daardoor wellicht niet 1-op-1 kunt namaken met enkel de Affiliate Held opties.

Laat gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Dank voor je bericht, dat is jammer, vind het er erg mooi uitzien. Kunnen jullie niet misschien de site-eigenaar vragen om te delen hoe die het gemaakt heeft? Dan kunnen anderen ook zo’n mooie layout gebruiken.

Ik had overigens een andere ongerelateerde vraag, de productafbeelding wordt niet weergeven bij mij. Weet je misschien waarom dat is en hoe ik dat kan oplossen?

hi Samuel,

Je kan ervoor kiezen om een uitgelichte afbeelding toe te voegen als je een product toevoegt.

Citaat van samuel op 7 februari 2023, 09:23

Dank voor je bericht, dat is jammer, vind het er erg mooi uitzien. Kunnen jullie niet misschien de site-eigenaar vragen om te delen hoe die het gemaakt heeft? Dan kunnen anderen ook zo’n mooie layout gebruiken.

Ik had overigens een andere ongerelateerde vraag, de productafbeelding wordt niet weergeven bij mij. Weet je misschien waarom dat is en hoe ik dat kan oplossen?

We zouden de eigenaar van de site kunnen vragen dit te delen, maar hierin kan ik geen belofte maken. Niet iedere affiliate marketeer wil met zijn naam openbaar op het internet staan.

Wat betreft je vraag over de afbeelding zou ik je graag willen vragen om je site eens te delen waar je dit product hebt gepubliceerd. Dan kan ik even meekijken hoe we het op kunnen lossen. Hoor graag van je 😊

Begrijpelijk, hij staat echter in jullie showcase, dus wie weet. Wat betreft de afbeeldingkwestie, ik had e-mail contact hierover met jullie, wellicht handiger om het daar te bespreken. Bij voorbaat dank voor het helpen.

Klopt de site staat in onze showcase, maar we vinden het altijd wel netjes om het eerst te vragen of hij het goed vind dat jij hem mag benaderen voor dit soort zaken. We waarderen de privacy van al onze helpen. Wat betreft de afbeelding hebben we je gemaild 😊.

Update: zojuist een mail gestuurd naar de eigenaar van de site om je te helpen. Een automatisch bericht kreeg ik terug dat de beste man tot 18-02-2023 op vakantie is. Heb hem uitgenodigd om te reageren op dit community bericht om jou (@snelvergelijken) wat tips te geven. Mocht er dus (na zijn vakantie) interesse zijn dan wordt er in dit topic verder gecommuniceerd. Hopende je voldoende geïnformeerd te hebben 😊.