Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Hoe nu verder

Goedemorgen helden!

Ik heb sinds begin oktober mijn website in de lucht en ben ik content gaan (laten) schrijven. Op dit moment 228 artikelen online, afwisselend met top 10 lijstjes en informatieve artikelen. In december mijn eerste uitbetaling van Bol gehad (68,- whoop whoop). De teller staat nu op 76,-. Iets van een stijgende lijn, dit is ook te zien in GS console. Ik merk dat ik nu een beetje vastloop met hoe nu verder. Ik heb vorige maand 4 sterke backlinks gekocht, wanneer ga je hier iets van zien? En eigenlijk de vraag, hoe nu een beetje verder. Inmiddels wel al met de volgende site begonnen, maar wil mijn eerste project natuurlijk zo succesvol mogelijk maken als het kan. Iemand nog tips die ik kan toepassen? Of ben ik gewoon heel ongeduldig? 🙂

Screenshot uit GS console.

Hi @verazadelaar,

Allereerst gefeliciteerd! Geld verdienen met affiliate marketing is niet makkelijk en het is knap dat het je gelukt is.

Mijn eerste ervaring met linkbuilding is dat dit ±3 maanden nodig had om écht goed opgepakt te worden. Echter is het zo dat je met oudere en meer autoritaire websites sneller resultaat krijgt. Ook is het belangrijk om iedere maand backlinks te blijven verzamelen en niet té agressief te beginnen met backlinking. Begin rustig, houdt het vol en stop ook niet opeens. Als je geen vreemde sprongen maakt, dan zal Google ook geen vreemde sprongen maken.

Hoe nu verder. Daar kan ik heel simpel in zijn: Content blijven maken, content blijven optimaliseren, ervoor zorgen dat de producten die je promoot op voorraad zijn (en anders vervangen). Ook kan je nieuwe sites blijven maken en het proces herhalen of je kiest ervoor om nieuwe verdienmodellen te gaan toepassen. Een goed voorbeeld hiervan vertel ik in deze community post: https://affiliateheld.nl/community/onderwerp/nieuw-project-eerste-commissies-flinke-stijging-maandelijks-inkomen/

Ik wil je graag feedback geven op je website, maar dan hoor ik graag van je wat je domeinnaam is en wat je specifieke vragen zijn. Dan kan ik pas helpen. Kortom: wil je feedback en zo ja: waar wil je feedback op? Mocht je dit niet in een openbaar forum willen delen dan wil ik je vragen om ons een e-mail te sturen.

Wat je ook kan doen is dit blog eens lezen: https://affiliateheld.nl/blog/geld-verdienen-met-affiliate-marketing/.

In dit blog leg ik eigenlijk 10 fases uit hoe je je affiliate marketing website kunt opschalen. Dit blog is eigenlijk de strategie hoe ik mijn affiliate “imperium” heb gebouwd. Denk dat je jezelf wel gaat herkennen in een bepaalde fase. Je leert dan ook meteen wat je moet doen in die bepaalde fase.

Succes en wie weet tot snel!