Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Hoe krijg ik meer berichten op homepagina

Ik merkte dat ik niet meer dan 10 artikels op mijn homepagina kon zien. Nu weet ik even niet of dat ergens een instelling is, want zou ze graag allemaal in een overzicht kunnen zien op de homepagina.

Bedankt alvast.

Hoi Nunzio,

Bedankt voor je vraag 🙂

Persoonlijk zou ik je niet adviseren om alle berichten zichtbaar te maken op de homepage. De homepage is een mooie plek om een kort overzicht te geven van wat er zoal op je website te vinden is. Al je artikelen weergeven is meer bedoeld voor categorieën en archieven.

Maar goed, dat is natuurlijk verder helemaal aan jou 😉

Hieronder in de screenshots zie je hoe je het maximum aantal berichten aanpast op de homepage. Dit gebeurt via de Site Editor (Weergave > Site Editor).

””””

Zodra je in de Site Editor bent, kies je voor de template “voorpagina”.

Klik vervolgens het berichten blok aan.

””””

Onder de tab “instellingen” zie je de optie “maximum aantal” staan. Pas deze naar wens aan om het aantal berichten dat weergegeven wordt te wijzigen.

Succes!

P.S. Misschien een beter idee om slechts een X aantal van de meeste recente berichten te tonen op de homepagina (6 tot 10) en daarboven een overzicht te zetten van de beschikbare categorieën op je website (m.b.v. het categorieën blok). Dan kunnen bezoekers gemakkelijk vanaf je homepagina naar de gewenste informatie navigeren.

P.S.S. Het kan ook zijn dat je i.p.v. de “Voorpagina” template in de Site Editor, je ingestelde “home” pagina moet aanpassen in de Gutenberg Editor (als daarin het “berichten” blok te vinden is).

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio

Het laatste is een goed idee. Ik ga dat eens proberen.

Bedankt weer voor de uitgebreide informatie.

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen