Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

hey even voorstellen

Hoi hoi,

Ik ben albert 21 jaar en nu sinds een weekje hier lid. Door technische problemen de plugin nog niet een gebruik kunnen nemen. We hopen dit natuurlijk snel te doen.

Ik zit nu sinds een maand of 8 in de affiliatemarketing en ben nu sinds een maandje bezig met een hele nieuwe website op te bouwen. Daar gaan we deze plugin ook voor gebruiken. Als de plugin goed bevalt gaan we onderzoeken of het ook te gebruiken is op mijn andere website.

Op mijn eerste website heb ik nu totaal 3 sales gemaakt, we zijn nu druk bezig de website een make over te geven.

Misschien ook wel leuk om te vermelden is mijn doel.
Ik hoop in 2024/2025 op reis te gaan de wereld over. Dit allemaal wil ik doen in een zelfgebouwde camper van een mercedes sprinter. Mijn doel met Affiliatemarketing is om hier mijn inkomsten uit te gaan halen. Het doel om volgend jaar al (deels) rond te kunne komen.

Als jullie verder vragen hebben laat het gerust weten.

Groetjes

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hi Albert,

We zijn hard aan het werk en als ik Dennis mag geloven zitten we in een fase van monitoring. Probleem zal bijna zijn opgelost 💪.

Leuk om kennis met je te maken en wat leuk dat je een reis wilt gaan maken met je kamper! Mag ik vragen wat je “freedom number” is? Hoeveel geld wil je maandelijks verdienen om genoeg inkomen te hebben voor je wereldreis?

Momenteel ben ik aan het backpacken door Zuidoost-Azië. Een super ervaring als je remote kan werken. Kan het iedereen aanraden.

8 maanden affiliate marketing is nog niet heel lang. Misschien heb jij zelf ook nog vragen. Stel ze gerust 🙏🏻. Tot slot wil ik je uitnodigen om je resultaten ook te delen voor het topic wat daar voor bedoeld is: “https://affiliateheld.nl/community/forum/resultaten/“.

Succes met alles en spreek je snel weer!

Wat bedoel je precies met freedom number?

Mijn doel is in eerste instantie wil ik proberen rond de 2k netto per maand te verdienen.

Wat leuk dat je aan het backpacken bent. Wat zijn jou ervaringen met het remote werken?

Ja klopt 8 maanden is niet heel lang. Mijn eerste website heb ik gekocht en nu mijn tweede ben ik zelf aan het bouwen. Momenteel leer ik zoveel tegelijk echt bizar. En de ideeën voor de 2 website blijven maar komen.

Als er straks meerdere resultaten zullen zijn zal ik deze delen.

Met Freedom Number bedoel ik eigenlijk je inkomsten (uitgedrukt in een financieel nummer) die je nodig hebt om volledig vrij te zijn. 2k netto is in jouw geval een mooi freedom number. Hang er wel vanaf of je samen of alleen reist.

Mijn ervaringen met remote werken kan ik een heel boek over schrijven ondertussen. Ben pas 40 dagen onderweg, maar al veel meegemaakt. Hier de belangrijkste tips:

  • Bezuinig NIET op een buitenlandse simkaart met internet. Vooral in Zuid-Oost Azië is de 4G vaker beter dan de WiFi op een openbare plek of bij je hotel. Ik werk eigenlijk altijd op mijn eigen hotspot. In combinatie met een VPN is dit natuurlijk ook erg veilig. 4G is ook razendsnel en dat zorgt dat je snel kan werken. Eerst dacht ik ik koop een MiFi apparaat, maar dit is heel duur in vergelijking met een simkaartje voor ±€8,- voor onbeperkte data.
  • Je zou eventueel ook Airalo kunnen gebruiken. Dat is een provider om een E-sim te installeren op je telefoon. Dan kun je heel eenvoudig internetten en bellen met een buitenlands (lokaal) nummer, zonder dat je je NL sim uit je telefoon hoeft te halen. Ik heb het gekregen van een andere reiziger en ben er heel blij mee. Ik heb ook een refferal code voor je. Met de code JARI5715 krijg je 3$ korting en uiteraard krijg ik dan ook 3$. Of je klinkt op deze aff link: https://ref.airalo.com/22kv. Sharing is caring 🙏🏽!
  • Maak een goede planning. Als je weet dat je ergens wilt gaan werken, zorg dat je de dag van te voren je laptop oplaad. Je wilt niet in een internet café zitten met 50% of minder accu.
  • Probeer het type werkzaamheden meer te combineren. Voorheen vond ik het fijn om veel afwisselend werk te doen, maar dit is niet altijd bevorderend voor je accu. Video’s bewerken kost bijvoorbeeld veel accu. Als je een power source hebt is dit natuurlijk geen probleem, maar ben er op voorbereid!
  • Investeer in je gezondheid. Neem hier en daar een yoga les, laat je masseren (erg goedkoop) en start je dag met een mooie wandeling. In warme landen werken veel mensen buiten de deur en kennen het niet om een comfortabele werkplek te hebben. Je zult moeten improviseren. Soms zit je ook op betonnen vloeren.

Het hangt er zeker vanaf waar je reist, met wie en of je veel activiteiten doet, maar in je eentje is 2k een mooi nummer om goed van te kunnen reizen. Zeker met je camper moet dit voldoende zijn.

Succes en ik kijk enorm uit om je verhalen en resultaten te lezen!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven