Forumnavigatie
Forum kruimelpad - Je bent hier:CommunityForum: Voorstellenhey even voorstellen
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

hey even voorstellen

Hoi hoi,

Ik ben albert 21 jaar en nu sinds een weekje hier lid. Door technische problemen de plugin nog niet een gebruik kunnen nemen. We hopen dit natuurlijk snel te doen.

Ik zit nu sinds een maand of 8 in de affiliatemarketing en ben nu sinds een maandje bezig met een hele nieuwe website op te bouwen. Daar gaan we deze plugin ook voor gebruiken. Als de plugin goed bevalt gaan we onderzoeken of het ook te gebruiken is op mijn andere website.

Op mijn eerste website heb ik nu totaal 3 sales gemaakt, we zijn nu druk bezig de website een make over te geven.

Misschien ook wel leuk om te vermelden is mijn doel.
Ik hoop in 2024/2025 op reis te gaan de wereld over. Dit allemaal wil ik doen in een zelfgebouwde camper van een mercedes sprinter. Mijn doel met Affiliatemarketing is om hier mijn inkomsten uit te gaan halen. Het doel om volgend jaar al (deels) rond te kunne komen.

Als jullie verder vragen hebben laat het gerust weten.

Groetjes

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hi Albert,

We zijn hard aan het werk en als ik Dennis mag geloven zitten we in een fase van monitoring. Probleem zal bijna zijn opgelost 💪. 

Leuk om kennis met je te maken en wat leuk dat je een reis wilt gaan maken met je kamper! Mag ik vragen wat je "freedom number" is? Hoeveel geld wil je maandelijks verdienen om genoeg inkomen te hebben voor je wereldreis?

Momenteel ben ik aan het backpacken door Zuidoost-Azië. Een super ervaring als je remote kan werken. Kan het iedereen aanraden. 

8 maanden affiliate marketing is nog niet heel lang. Misschien heb jij zelf ook nog vragen. Stel ze gerust 🙏🏻. Tot slot wil ik je uitnodigen om je resultaten ook te delen voor het topic wat daar voor bedoeld is: "https://affiliateheld.nl/community/forum/resultaten/".

Succes met alles en spreek je snel weer!

Wat bedoel je precies met freedom number?

Mijn doel is in eerste  instantie wil ik proberen rond de 2k netto per maand te verdienen.

Wat leuk dat je aan het backpacken bent. Wat zijn jou ervaringen met het remote werken?

Ja klopt 8 maanden is niet heel lang. Mijn eerste website heb ik gekocht en nu mijn tweede ben ik zelf aan het bouwen. Momenteel leer ik zoveel tegelijk echt bizar. En de ideeën voor de 2 website blijven maar komen.

Als er straks meerdere resultaten zullen zijn zal ik deze delen.