Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Help! Alle mobiele links komen op ''not found''

Goedemiddag,

Sinds vanmorgen werkt geen enkele productlink meer op de mobiele versie van mijn site. Als je op een product klikt dan kom je een 404 not found pagina. Dit is bij alle soorten aanbieders, zowel coolblue als bol als lookfantastic bijvoorbeeld.

Op de desktop versie werken alle links wel gewoon.

Ik zou dit graag snel willen oplossen. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Alvast super bedankt!

Noortje

Hoi Noortje,

Bedankt voor je bericht.

Zou je je website kunnen delen zodat we met je mee kunnen kijken?

Eventueel mag je de website ook via de mail naar ons sturen als je deze niet openbaar wilt delen.

Hoi Dennis,

Dankjewel voor je snelle antwoord. Ik heb ontdekt dat de AMP plugin van mijn website wel eens de aanleiding kan zijn. Deze heb ik gedeactiveerd en nu doet alles het weer. Super tevreden so far met jullie plugin dus bij deze dankjewel!

Groetjes Noortje

 

Hoi Noortje,

Super! Goed om te horen dat je het probleem hebt kunnen vinden en dat je de oplossing hier met ons deelt. Wellicht hebben andere helden hier ook iets aan (mochten ze tegen hetzelfde probleem aanlopen).

Fijn dat je zo tevreden bent met de plugin, dat is altijd tof om te horen 💪🏻

Mocht je tijd en zin hebben ben je natuurlijk vrij om een leuke review voor ons achter te laten: https://nl.trustpilot.com/review/affiliateheld.nl 😄