Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Hallo 🙂

Hallo iedereen,

Ik ben Marie-Lise en heb een reisblog die een tijdje heeft stil gelegen, maar waar ik nu eindelijk werk van wil maken.
Ik ben eerder een newbie qua affiliate, dus heb nog veel te leren 🙂

Groetjes!

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Hoi Marie-Lise!

Leuk dat je jezelf voorstelt en je eerste bericht hebt gepost in onze community. Wat is je website en wat wil je graag nog leren? Misschien zijn er een aantal helden die je kunnen helpen.

Fijne avond!

Gr. Jari

Marie-Lise Van Wassenhove heeft gereageerd op dit bericht.
Marie-Lise Van Wassenhove

Hey Jari,

Mijn website is http://www.reisrustig.be (hiervoor reislustig.be, maar onlangs gewijzigd en helaas nu ook wat traffic minder, maar dat komt wel terug ;)).
(het gaat ook wat trager omdat ik midden in een verhuis zit en even minder kan focussen op de site :))

Op dit moment ben ik vooral aan het uitzoeken hoe ik op een elegante manier ook linkjes kan toevoegen naar Amazon zonder Amazon API (ik heb helaas nog niet de 3 verplichte verkopen, en ik weet ook niet goed hoe ik ze kan halen als ik geen producten kan linken – iets als de kip of het ei ;))
Kan ik ook manueel linken toevoegen aan bepaalde producten?

Hoi Marie-Lise,

Hopelijk trekt de traffic weer aan! Ik hoop dat je in ieder geval goed de 301 redirects ingesteld hebt. Dat is wel belangrijk.

M.b.t. toegang verkrijgen tot de Amazon API; je kunt inderdaad tijdelijk handmatig Amazon als verkoper toevoegen aan je affiliate producten binnen Affiliate Held. Nadat je de 3 verkopen hebt behaald, kun je vervolgens overstappen naar de Amazon API en het op de automatische piloot laten verlopen.

In dit artikel kun je lezen hoe je verkopers handmatig toegevoegd aan je producten: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/affiliate-producten-toevoegen-zonder-ean-code/.

Laat gerust weten of het hiermee lukt.

Marie-Lise Van Wassenhove heeft gereageerd op dit bericht.
Marie-Lise Van Wassenhove

Dag Dennis,

Alle redirects zijn ingesteld, maar er is helaas toch wel een klein slagveld gebeurd. Nu ja, het komt gestaag wel terug, en het geeft me tijd om zaken zoals bv Affiliateheld in orde te krijgen ;-).

Dank je wel voor de link, maar het is niet 100% wat ik zoek.
Ik heb namelijk al poducten met EAN toegevoegd (bijvoorbeeld https://prnt.sc/35mCmukUvyX-) , en nu vroeg ik me af of ik hier manueel een 2de verkoper aan kon toevoegen (in mijn geval Amazon) in afwachting van de API.

Alvast dikke merci 🙂

Hoi Marie-Lise,

Alright, goed om te horen dat er al iets terug lijkt te komen.

Dat is inderdaad wat ik ook bedoelde. Aan je bestaande producten (met EAN) kun je ook handmatige verkopers toevoegen. Het documentatie artikel wat ik stuurde gaat inderdaad over een geheel handmatig product (excuses misschien had ik dat wat duidelijker moeten toelichten), maar het toont je wel hoe je een handmatige verkoper toevoegt binnen een product. Dit gaat op dezelfde manier als dat je dat voor een bestaand product (met EAN) zou doen. In het artikel dat ik je stuurde dien je dan alleen naar stap 6 te kijken.

Als het goed is moet het daar mee lukken.

Jari Dohmen en Marie-Lise Van Wassenhove hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenMarie-Lise Van Wassenhove

Aaah, ik heb er mogelijk ook te snel over gelezen!
Dank je wel!! Dan kan ik idd normaal gezien verder 🙂

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Geen probleem 😉 Succes!