Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Hallo iedereen , Marcel met 15 jaar wordpress ervaring !

Hallo allemaal,
Mijn naam is Marcel Sloot, 46 jaar en ik ben een webdesigner en Affiliate marketeer. Getrouwd en werkzaam online in het prachtige land Servië.

Het maakt dus niet uit waar je bent in de wereld met je laptop om te gaan bloggen. het enige wat je nodig hebt is een laptop en internetverbinding.
Ik ben internationaal actief en ik ben ontzettend blij dat ik me vandaag kan voorstellen aan deze geweldige community.

Ik heb besloten om vandaag een vrolijk en boeiend verhaal met jullie te delen over mijn reis in de wereld van Affiliate marketing.
Laat me beginnen door te zeggen dat ik gek ben op WordPress websites bouwen. Ik heb inmiddels 15 jaar ervaring met Wordpress en 5 jaar met Affiliate Marketing en ik kan met trots zeggen dat ik vele succesvolle websites heb gemaakt. Maar de laatste tijd merkte ik dat ik iets miste.

Ik was op zoek naar iets nieuws, iets verfrissends en iets dat mijn websites naar een hoger niveau zou tillen.
En toen kwam ik in aanraking met de Affiliate Held Thema. Ik was meteen verliefd op de schone code en het feit dat er zo veel aandacht was besteed aan de snelheid van de thema. Ik wist dat dit de perfecte thema was voor bloggers en voor mensen die online geld willen verdienen met affiliate marketing. Ts daarom belangrijk dat je originele unike teksten gaat schrijven zodat Google van je gaat houden en kans op een hogere positie in Google met je blogberichten.

Ik besloot om de Affiliate Held Thema te kopen en ik moet zeggen, het was een van de beste beslissingen die ik ooit heb genomen. De thema is super vriendelijk in gebruik en iedereen kan succesvol worden door standvastig te zijn en een goede focus te hebben.