Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Hallo iedereen , Marcel met 15 jaar wordpress ervaring !

Hallo allemaal,
Mijn naam is Marcel Sloot, 46 jaar en ik ben een webdesigner en Affiliate marketeer. Getrouwd en werkzaam online in het prachtige land Servië.

Het maakt dus niet uit waar je bent in de wereld met je laptop om te gaan bloggen. het enige wat je nodig hebt is een laptop en internetverbinding.
Ik ben internationaal actief en ik ben ontzettend blij dat ik me vandaag kan voorstellen aan deze geweldige community.

Ik heb besloten om vandaag een vrolijk en boeiend verhaal met jullie te delen over mijn reis in de wereld van Affiliate marketing.
Laat me beginnen door te zeggen dat ik gek ben op WordPress websites bouwen. Ik heb inmiddels 15 jaar ervaring met Wordpress en 5 jaar met Affiliate Marketing en ik kan met trots zeggen dat ik vele succesvolle websites heb gemaakt. Maar de laatste tijd merkte ik dat ik iets miste.

Ik was op zoek naar iets nieuws, iets verfrissends en iets dat mijn websites naar een hoger niveau zou tillen.
En toen kwam ik in aanraking met de Affiliate Held Thema. Ik was meteen verliefd op de schone code en het feit dat er zo veel aandacht was besteed aan de snelheid van de thema. Ik wist dat dit de perfecte thema was voor bloggers en voor mensen die online geld willen verdienen met affiliate marketing. Ts daarom belangrijk dat je originele unike teksten gaat schrijven zodat Google van je gaat houden en kans op een hogere positie in Google met je blogberichten.

Ik besloot om de Affiliate Held Thema te kopen en ik moet zeggen, het was een van de beste beslissingen die ik ooit heb genomen. De thema is super vriendelijk in gebruik en iedereen kan succesvol worden door standvastig te zijn en een goede focus te hebben.

Maar wat is Affiliate marketing eigenlijk? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen hier bekend mee is. Affiliate marketing is een vorm van online marketing waarbij je producten van anderen promoot en een commissie ontvangt voor elke verkoop die via jouw unieke link plaatsvindt. Het is een geweldige manier om online geld te verdienen en je kunt het overal ter wereld doen.

Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in marketing en ik heb altijd al geweten dat ik iets met deze interesse wilde doen. Toen ik begon met Affiliate marketing, wist ik meteen dat dit iets was wat ik wilde doen. Het geeft me de vrijheid om te werken waar ik wil en wanneer ik wil, en het geeft me de mogelijkheid om mijn creativiteit te uiten.
Maar Affiliate marketing is niet iets wat je zomaar even doet. Het vergt hard werken, standvastigheid en de juiste mindset.

Het is belangrijk om te weten dat je juist niet teveel gaat veranderen aan de uiterlijk van je blog site met Affiliate Held Thema, de thema is al zo gebouwd dat je juist gaat focussen om unieke content te maken voor bloggen of promotie van affiliate producten. Meeste mensen zijn teveel bezig om allemaal toeters en bellen in de blog te plaatsen, ik raad dit ter hoogste af. Hoe minder plugins in je website des te beter.

Ik heb juist deze Thema gekocht omdat ik me volledig kan focussen op content maken. want bezoekers komen puur voor jouw content en omdat je website lekker snel blijft draaien en dat is juist de resultaat wat je met ( Affiliate Held Thema ) al standaard hebt.

Als je je mindset omzet in positieve dingen en leert van elkaar in de community van de “Affiliate Held Thema”, dan kun je succesvol worden en een geweldig inkomen verdienen.
Ik hoop dat jullie geïnspireerd zijn door mijn verhaal en ik wens jullie allemaal veel succes met het opstellen van jullie blog website.

Vriendelijke groeten,
Marcel Sloot

Dennis van de Ven en Nunzio hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenNunzio

Hoi Marcel,

Leuk dat je de tijd genomen hebt om je voor te stellen in de community 🙂 welkom!

Met je filosofie ben ik het helemaal eens; te veel beginnende affiliates zijn bezig met zoals jij het inderdaad mooi verwoord “de toeters en bellen” aan te passen op hun eigen website. Maar dit is inderdaad vaak helemaal niet wat er toe doet, zeker niet in het begin.

Je gaat niet opeens veel meer commissies verdienen als je uren en uren hebt gezeten aan de kleurstelling, logo en inrichting van je website. Wél als je in plaats daarvan een aantal nieuwe waardevolle artikelen hebt kunnen maken en daarmee nieuwe bezoekers kunt trekken naar je website.

Of je knoppen nu blauw, rood, geel of paars zijn… met een handjevol bezoekers gaat je dat niet opeens een groei in commissies opleveren. Het enigste wat in het begin belangrijk is, is waardevolle content maken en dat consistent blijven doen 💪🏻

Kortom, ik ben het helemaal met je eens!

Mocht je tijd hebben Marcel, nodig ik je graag uit om je successen te delen in het “resultaten” forum (https://affiliateheld.nl/community/forum/resultaten/). Ik ben heel benieuwd en denk dat veel helden hiervan kunnen leren!

Jari Dohmen en Marcel Sloot hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenMarcel Sloot

Hoi Marcel,

Thanks voor de complimenten over de schone code van ons thema! Met je verhaal ga je zeker mensen die dit lezen inspireren. Ben, net zoals Dennis, erg benieuwd naar een post van jou in het “resultaten” topic. We spreken elkaar.

Succes!