Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Goedemorgen

Goedemorgen allemaal, ik wil me even voorstellen.

Mijn naam is Bianca en ik ben op het moment werkzaam op de administratie van een meubelbedrijf.

Omdat ik met een botziekte kamp en steeds meer lichamelijke beperkingen tegenkom ben ik op zoek gegaan naar werk dat ik vanuit huis kan doen in de toekomst. Stoppen met werken is geen optie met 3 nog studerende kinderen. Ook ben ik nog mantelzorger voor mijn vader. Zo kwam ik uit op affiliate marketing. Omdat ik al websites bouw met wordpress leek me dit goed aansluiten.

Ik heb het thema, de plugin en de cursus aangeschaft en daar heb ik geen spijt van, het bouwen van een affiliate website is toch heel anders dan een gewone website.. daar kwam ik al snel achter.

Het uiterlijk van mijn site is nu klaar, er staan 3 dummy berichten in, die worden natuurlijk nog verwijderd. Ik heb nu een vrije week en ga vanaf deze week starten met bloggen.

Dat was het wel zo’n beetje denk ik. Mijn website heet Mom Vibes en is gericht op werkende moeders en kinderen. Omdat die nou eenmaal erg weinig vrije tijd hebben om te gaan shoppen gaan ze hopelijk mijn website vinden omdat daar alles bij elkaar staat straks.

Groetjes Bianca

http://www.momvibes.nl

Goedemorgen Bianca,

Wat fijn dat je je voorstelt en wat knap dat je je situatie zo openbaar met ons wilt delen. Dat moet niet makkelijk zijn denk ik zo, maar wel heel goed dat je niet in de slachtoffer rol blijft hangen, er werk van maakt en dus ook met oplossing komt. Goed bezig!

Ik ben heel benieuwd hoe je website gaat presteren en mocht je vragen hebben dan weet je ze waar je ze moet stellen. Succes! 🚀

 

Bianca Van den Ham-Aben heeft gereageerd op dit bericht.
Bianca Van den Ham-Aben