Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Foutmelding na update Thema

Misschien heb ik het fout maar ik was bezig met een nieuwe site toen deze onverwacht vastliep en ik niet meer in de WP admin omgeving kwam. Daarop heb ik Wordpress van het domein verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat was geen probleem omdat ik toch nog maar net begonnen was.

Maar op een 2e site waar ik ook alleen maar het thema op had gezet was ik aan het bekijken en daar zag ik dat er een update van het Theme was en direct nadat ik dat gedaan had kreeg ik ook daar geen toegang meer tot de admin omgeving. Dat vond ik wel heel toevallig want achteraf had ik dat op de eerste site ook gedaan.

Daarop ben in weer naar de 1e site gegaan die ik opnieuw geïnstalleerd had ( met het theme wat nog niet geupdate was) en zag dat daar ook dus een update voor beschikbaar was. Dus daar doe ik dan weer de update en direct is de site niet meer beschikbaar.

Ik krijg dan de melding: Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site. Controleer je site beheerder e-mail inbox voor instructies.

Het lijkt er nu dus wel heel erg op dat er wat fout gaat na de update maar ik kom niet meer in de WP-admin omgeving en de site is ook niet meer bereikbaar.

Heb ik wat fout gedaan en hoe herstel ik dit?

Hans

Hoi Hans,

Bedankt voor je bericht.

Dat klinkt niet goed. Het lijkt er inderdaad op dat er met de nieuwe versie van het Affiliate Held Thema een kritieke fout opspeelt.

Als het goed is heb je vanuit WordPress een e-mail ontvangen over deze fout. Deze e-mail is erg belangrijk omdat hierin wordt aangegeven om welke fout het precies gaat. Zou je deze mail kunnen doorsturen naar ons “support@” e-mailadres?

Mocht je geen e-mail hebben ontvangen vanuit WordPress, dan kun je het beste de constanten WP_DEBUG en WP_DEBUG_DISPLAY toevoegen aan je wp-config.php bestand in je WordPress installatie. Daarmee kun je de foutmelding tonen op je website. Vervolgens kun je die doorsturen naar ons e-mailadres.

define( 'WP_DEBUG', true );
define( 'WP_DEBUG_DISPLAY', true );

Ik zie je mail graag tegemoet.

Hoi Hans,

Bedankt voor het doorsturen van de nodige informatie per mail.

Je hebt van mij een nieuwe versie van het AH thema ontvangen. Mocht je hulp nodig hebben bij de installatie, dan hoor ik het graag.

Voor andere helden die willen weten waar dit probleem overgaat, verwijs ik graag door naar het volgende topic: https://affiliateheld.nl/community/onderwerp/thema-update-1-1-0/.

Dennis,

ik heb een nieuwe Wordpress installatie gedaan en daarna het thema 1.0.8 gedownload daarna kreeg ik de melding dat er een nieuwe versie beschikbaar was ( ik denk dus ook degene die je gemaild had maar ik wilde er zeker van zijn dat het via standaard updaten ook goed zou gaan 🙂 ) en dat ging dus goed.

Daarna dacht ik dan installeer ik ook direct maar de plugin , dat was de 1.9.2 want die had ik eergisteren op de site gedownload. Toen zag ik dat er ook een update beschikbaar was maar dat automatisch updaten niet beschikbaar was. Volgens mij heeft dat te maken dat de plugin nog niet geactiveerd is met een licentie sleutel maar op de Wordpress site zie ik die optie niet ( bij het thema was dat eenvoudig te zien en te doen) Ik heb toen via mijn account op de Affiliateheld site via beheer sites de site toegevoegd maar zie niet dat de plugin nu geactiveerd is met een licentie sleutel en krijg ‘m dus ook niet geupdated.

Wat doe ik dus fout of waar moet ik de licentiesleutel voor de plugin toevoegen?

Hans

 

Hoi Hans,

De licentiesleutel van de plugin en het thema dien je via je WordPress dasbhoard in te vullen. Hoe je dit doe lees je in onze documentatie artikelen:

Verder raad ik je aan goed onze snelstartgidsen door te nemen, deze vind je hier:

In de snelstartgidsen wordt je stap voor stap begeleid in het gebruik van de plugin en het thema. Ook kun je ons YouTube kanaal bekijken voor informatieve video’s.

Concreet ingaand op je vraag: je dient de licentiesleutel van de plugin en het thema écht in te voeren in je WordPress dashboard. Enkel activeren via affiliateheld.nl is niet voldoende.

Zodra je je licentiesleutels correct hebt ingevoerd, zal automatisch updaten beschikbaar worden.

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt.