Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Foutmelding bij verkopers toevoegen

Sinds vanmiddag krijg ik steeds een foutmelding wanneer ik verkopers wil toevoegen aan een product. Heb product al verwijderd, opnieuw toegevoegd etc maar ik blijf deze melding krijgen. Alle API instellingen staan goed, ben gewoon verbonden met alle netwerken. Wat kan ik doen?

Hoi Melissa,

Bedankt voor het melden van dit probleem.

Zou je kunnen proberen de API instellingen per netwerk 1 voor 1 opnieuw op te slaan? En daarna controleren of alles inderdaad op verbonden staat.

Verder zou je kunnen kijken met rechtermuisknop en dan “element inspecteren” vervolgens klikken op “console” of je daar foutmeldingen ziet verschijnen wanneer je op “ophalen” klikt. Ook zou je kunnen kijken onder “dashboard > status > foutmeldingen” of daar eventueel foutmeldingen tevoorschijn komen die recent verschijnen als je op “ophalen” klikt.

Tenslotte zou je ook kunnen proberen van browser te wisselen en kijken of het in een andere wellicht wel lukt.

Als het hierboven niet mee lukt, laat het gerust weten, dan gaan we hier wat dieper in duiken 🙂

Ik heb je een mail gestuurd, ik heb bij status idd een foutmelding staan

Via “element inspecteren” – console krijg ik deze error te zien:

Hoi Melissa,

De twee errors die eindigen op “403” zijn niet afkomstig vanuit Affiliate Held. De laatste error is denk ik wel mogelijk gerelateerd aan het probleem dat je ervaart.

Heb je geprobeerd in een andere browser te testen (bijv. chrome, ik zie dat je nu safari gebruikt) en eventueel je cookies/geschiedenis wissen?

In Chrome zelfde verhaal, ik heb inmiddels ook geschiedenis/cache/cookies gewist. De foutmelding blijft komen..

Dankjewel voor het nalopen Melissa.

Weet je toevallig hoe je je PHP errors logs van je webhosting moet bekijken? Mogelijk dat daar foutmeldingen staan die ons in de juiste richting kunnen wijzen. Indien je niet weet waar deze zijn raad ik aan om even contact op te nemen met je hoster. Als het goed is heb je hier namelijk wel toegang tot bij de meeste webhosters.

Als we daar niks in terug kunnen vinden, dan zal ik het een en ander moeten gaan debuggen in jouw omgeving waarvoor ik je FTP gegevens nodig heb. Deze mag je dan naar ons support e-mailadres sturen, dan handelen we het vanaf dan via daar af vanwege privacy gevoelige gegevens.

Ik ga contact opnemen met mijn hosting, wordt vervolgd!

Zoeken

Nieuwste reacties

Hallo!
Cookies
Bot-clicks
Linkbuilding?
Eerste sale!