Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Fietsweetjes.nl – onze speeltuin

Met ons bedrijf hebben we een webshop live in Engeland en Duitsland. In Nederland zijn we ongeveer 1,5 jaar geleden begonnen met http://fietsweetjes.nl. Dit is een basic WP website met informatie over fietsen. Dit is echt onze SEO speeltuin geworden. We ranken erg goed op diverse zoektermen.

Denk hierbij aan “hoe fix je een roestige fietsketting” tot aan “de meest voorkomende storingen op je e-bike”. We hebben hier in het begin een aantal affiliate linkjes aan toegevoegd en dat heeft geleid tot de volgende resultaten:

  • 70 orders
  • €125 commissie

De website trekt echter 10.000 bezoekers per maand, dus hier moet meer uit te halen zijn. Veel artikelen zijn overigens informatief en slechts enkele artikelen bevatten affiliate links.

Ik heb zojuist Affiliate Held voor deze website aangeschaft en ga wat artikelen nu hiermee verrijken. Ik zal jullie de komende tijd op de hoogte houden van de resultaten!

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Ik ben heel erg benieuwd wat je er van gaat maken met Affiliate Held. Zodra je klaar bent en een aantal pagina’s hebt gemaakt en deze een leuke styling hebt meegegeven zou ik je zeker willen uitnodigen om jezelf aan te melden voor onze showcase pagina (https://affiliateheld.nl/showcase).

Misschien ook leuk om wat data te laten zien van je search console, Google Analytics of je inkomen statement via bol.com. Dan maakt het laten zien van je resultaat net wat objectiever en interessanter om te volgen.

Tot slot wil ik je ook uitnodigen om misschien een of meerdere tips te geven voor andere affiliate helden die van je willen leren (SEO tips, o.i.d.).

Heel gaaf! Goed bezig en ik kijk er naar uit om meer resultaten te lezen!

Dennis Visschedijk heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis Visschedijk

Hierbij wat resultaten, laatste tijd geen nieuwe content toegevoegd. Veel extra views, kliks stijgen (nog) niet mee. We zitten trouwens rond de 6.500 bezoekers per maand.

Analytics:

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Wow, ik ben echt verbaasd over deze resultaten. Heb nu in 2-3 berichten jullie tool toegepast en ineens meerdere sales per dag!! Dit motiveert wel echt om er goed mee aan de slag te gaan!

 

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Wauw! Heel gaaf dit. Keep up the good work! Gebruik je ook al de automatische sub ID functie (https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/sub-id-toevoegen/). Hier kun je op bericht en shortcode niveau filteren waar de sales vandaan komen. Wellicht kan je hier nog meer optimalisaties door doen waardoor je commissies nog meer stijgen.

Ben benieuwd naar nog meer resultaten. Houdt ons op de hoogte!

 

 

Dennis Visschedijk heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis Visschedijk

Ik heb de sub ID functie vandaag toegevoegd. Vandaag overigens weer 3 sales.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Gaat hard Dennis (@epicmedia)! lekker bezig 🙂