Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Feedback website

Pagina 1 van 2Volgende

Is er iemand bereidt om feedback te geven betreffende mijn website https://www.gpsexperts.nl?

Met name qua seo en opbouw affiliate pagina’s?

Ik wil wel een poging wagen om je feedback te geven. Wel hoop ik dat andere helden mij helpen met de feedback. Met z’n alle zie en leer je meer.

Om constructief te blijven in mijn feedback zal ik met positieve punten beginnen:

  • Je design is perfect. Niet te complex, toch aantrekkelijk, nice!
  • Je gebruikt de plugin Complianz voor je legal pages. Ziet er netjes uit.
  • Je gebruikt in meerdere blogs “rich content”, zoals video’s, eigen afbeeldingen, screenshots van een app die je reviewed, voor en nadelen boxen (in een leuke stijl). Dit is heel goed!
  • Leuk om te lezen dat je ook fysiotherapeut bent (ik ook); Goede auteursbox! Misschien wel een beter idee om een echte foto te gebruiken en niet een AI avatar. Geeft toch meer persoonlijkheid.

Nu op naar de verbeterpunten:

  • Weet niet of je dit gebruikt, maar schema opmaak toevoegen aan je producten is een kans. Hier lees je hoe dit moet: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/schema-opmaak-toevoegen/ en wat de “best practice” is.
  • In je menubalk zijn de items: “Trackers”, “Navigatie” en “Horloges” niet klikbaar. Ik zou ervoor zorgen dat de hoofd items verwijzen naar de overzichtspagina van deze categorie en de sub items, zoals “Trackers” >> “Hond” Direct naar de juiste pagina gaat.
  • Sommige SEO-Titels lezen niet helemaal lekker. Voorbeeld: “De Beste GPS Horloge Kind voor 2024”. Ik zou er voor uitkijken dat je niet letterlijk het zoekwoord gebruikt. Zoekmachines vinden het niet erg om het meervoud te gebruiken. Google is slim genoeg om te herkennen waar het over gaat. Je zou er bijvoorbeeld van kunnen maken:
    • Het beste GPS horloge voor je kind in 2024
    • De 3 beste GPS horologes voor je kind in 2024
  • Je gebruikt ALT-teksten voor je foto’s. Heel goed! Toch zou ik ze wat meer beschrijvend maken. Bijvoorbeeld bij: “Unboxing onntrack portable pro” zou ik echt beschrijven wat je op de foto ziet. In dit geval is dit dus: Onntrack Portable Pro met orginele doos, laadkabel en handleiding.
  • In vrijwel alle blogs mis ik een Veelgestelde vragen (FAQ) sectie. Dit kun je ook met de Affiliate Held plugin maken. Ook bij FAQ secties heb je schema opmaak.
  • Omdat je zoveel aandacht hebt besteed aan styling valt de homepagina behoorlijk tegen. Ook gebruik je hier direct je info@…. mail met een “mailto: …” link. Bots and scam crawlers kunnen dit op deze manier van je website “scrapen”. Op deze manier krijg je veel spam e-mails. Twee oplossingen: verander het naar: info[at]gpsexperts.nl (en gebruik geen link); mensen snappen wel dat ze een @ moeten gebruiken of gebruik een plugin zoals: “contact form 7” of “gravity forms”.
  • De datum staat bij ieder blog in een Engelse notatie. Staat je website op een andere taal? Dit is niet storend, maar wel goed om te kijken of je dit aan kan passen.
  • In dit blog: https://gpsexperts.nl/seiko-astron-gps-solar-review/ gebruik je veel dikgedrukte (bold) teksten/paragrafen als titels. SEO wise is dit niet slim. Je kunt hiervoor beter headings/koppen gebruiken. Door koppen te gebruiken laat je aan de zoekmachines, maar ook aan je lezer een duidelijkere indeling zien waardoor je tekst leesbaarder wordt. Je gebruikt zeker H2 koppen, maar er bestaan dus ook H3, H4, H5 en H6 koppen.
  • In sommige blogs gebruik je bij de headings/koppen wel nummering en bij sommige niet. Advies om hierin consistent te blijven. Voeg het overal toe of overal niet.

Hopelijk heb je wat aan deze tips. Mocht je ergens nog specifiek feedback op willen (bv. een specifieke blog, heb je een vraag of je iets wel of niet wil doen, een alinea waar je niet zeker over bent, etc.), dan wil ik je graag uitnodigen om iets concreter te benoemen waar je feedback op wilt.

Succes en ben benieuwd naar de feedback van andere helden!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Jari heel erg bedankt voor je feedback! Wordt erg gewaardeerd!

Ik ga met deze verbeterpunten aan de slag!

 

Schema markup vraag. Ik wil de shortcode: schema_markup=”1″ toevoegen aan de bestaande product affiliate link. Ik heb meerdere affiliatelinks van 1 product op mijn pagina. Moet ik dan bij elke link de code “schema_markup=”1” erin zetten?

Citaat van maronk op 13 februari 2024, 07:47

Schema markup vraag. Ik wil de shortcode: schema_markup=”1″ toevoegen aan de bestaande product affiliate link. Ik heb meerdere affiliatelinks van 1 product op mijn pagina. Moet ik dan bij elke link de code “schema_markup=”1” erin zetten?

Nee, maximaal in één shortcode per blog/pagina voeg je schema opmaak toe van één product. Voor meer informatie hierover wil ik je vragen om dit document te lezen: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/schema-opmaak-toevoegen/

maronk heeft gereageerd op dit bericht.
maronk

Hi @maronk,

Je hebt een hele mooie website neergezet! Complimenten hoor!

Mag ik vragen of je wil delen waar je die mooie voordelen en nadelen box gemaakt hebt, via een plugin of iets anders?

Groetjes Vera

Hoi Vera,

Bedankt voor je compliment!

De voor- en nadelen box heb ik via een “checklist” element in mijn Avada theme. Deze kun je niet gebruiken als je deze theme niet geinstalleerd hebt.

Er zullen vast wel plugins zijn die in de buurt komen. Welke theme builder gebuik jij?

Hey!

Ik gebruik het Affiliate Held thema, de optie nog niet kunnen vinden, ik zal eens gaan speuren naar een mooie plugin :-).

Keep up the good work!

Citaat van Vera Zadelaar op 13 februari 2024, 16:19

Hey!

Ik gebruik het Affiliate Held thema, de optie nog niet kunnen vinden, ik zal eens gaan speuren naar een mooie plugin :-).

Keep up the good work!

Hoi Vera,

Dergelijke voor- en nadelen lijstjes kun je ook met het Affiliate Held Thema maken. Hiervoor gebruik je de “lijst” blok van het thema. Je hoeft hiervoor geen extra plugin te installeren.

””””

””””

””””””””

Dennis, HELD!!

Dank je wel!

Dit gaat lukken 🙂

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven
Pagina 1 van 2Volgende