Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Featured image

Goedemiddag,

Het is een vervolgvraag op de vraag die hier heb gesteld: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/affiliate-producten-toevoegen-met-ean-code/#comment-24

Op dit moment hebben wij het affiliateproduct ID op de pagina. Met welke functie krijgen wij het plaatje naar boven? Je geeft aan dat je werkt met de uitgelichte afbeelding echter werkt de volgende functie niet om het ID naar voren te krijgen: `get_post_thumbnail_id`

Kan je ons verder helpen?

Thanks!

Hoi Jasper,

Bedankt voor je bericht.

Voor het ophalen van de afbeelding van een product wordt de functie “get_image_url” gebruikt in het “class-affiliate-hero-modules-affiliate-products-shortcodes.php” bestand.

Maar helaas zie ik dat het een te ingewikkeld verhaal wordt om hier op in te haken. Althans, misschien als je er zelf flink induikt dat je een mogelijkheid kunt vinden om een oplossing te maken, maar omdat dit voor mij te veel tijd kost en buiten de scope van de support valt, kan ik je hier helaas niet mee verder helpen.

De functie “get_post_thumbnail_id” werkt enkel als je een uitgelichte afbeelding hebt ingesteld via de native WP uitgelichte afbeelding veld. Dit veld werkt inderdaad niet voor de afbeeldingen die onder de AH affiliate product “verkopers” velden zijn toegevoegd/ingeladen.

Laat gerust weten als je verder nog vragen hebt.