Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Extra info verkopers (toevoegen levertijd)

Hi helden,

Ik heb even zitten zoeken, maar kan je ergens de levertijd die bij Bol in het groen staat ook weergeven bij je verkopers? Ik heb bv een product wat over 2 weken beschikbaar is, maar omdat het een reservering is, mijn winkelwagentje rood is ipv groen 😉

””

Hoi Vera,

Bedankt voor je vraag.

Helaas is het niet mogelijk om levertijden te tonen bij je producten. Maar een product dat te reserveren is/bestelbaar is op de bol.com website, zou wel een groen winkelwagentje (op voorraad) moeten tonen.

Zou je de betreffende EAN code van het product dat te reserveren is, kunnen delen hier? Dan kan ik kijken waarom dit gebeurt en of dit in een volgende update van de plugin aangepast kan worden.

Ik hoor graag van je.

Hi Dennis,

Dank je wel. Het gaat om

  • 9789082342505

Dit laat hij zien op mijn site:

Hoi Vera,

Bedankt voor het delen van de EAN code.

In de volgende plugin update worden producten die te reserveren zijn op bol.com, ook gehanteerd als “op voorraad”.

Voor nu heb ik helaas geen optie voor je om dit te omzeilen (behalve het product als een handmatig product toevoegen, zonder EAN code), maar ik verwacht dat een nieuwe plugin update zeer snel verschijnt.

Vera Zadelaar heeft gereageerd op dit bericht.
Vera Zadelaar