Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Even voorstellen

Hoi allemaal,

mijn naam is Nicole van der Maten, ik ben 47 jaar en ik woon met mijn zoontje in Eerbeek, Gelderland. Door allerlei omstandigheden, goed en minder goed, werk ik op dit moment in de catering bij een school in Zutphen. Heel leuk werk en vooral ook heel goed afgestemd op mijn situatie nu namelijk dat ik een zoontje heb met autisme en waarvoor ik meer thuis moet zijn dan mogelijk is in een gemiddelde 9-5 baan mogelijk is. Ik werk precies onder zijn schooltijden en ik ben zijn vakanties ook vrij. Ideaal dus, behalve dat het niet heel best verdiend en ik aangevuld wordt tot het minimum via de bijstandsuitkering. Heel fijn dat het er is, maar er komen ook veel minder fijne dingen bij kijken en daarom wil ik heel graag iets doen om dat aanvullende deel zelf te verdienen.

Affiliate Marketing kan vanuit huis in de uren dat we samen thuis zijn, ik ben goed in het schrijven van content, ik vind het ook leuk om dit te doen, beginnende-website-bouwende-skills heb ik, dus ik word errug enthousiast van deze cursus 🙂 en ik heb heel veel zin om hiermee aan de slag te gaan.

Groetjes Nicole

Jari Dohmen en Danielle Roof hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenDanielle Roof

Hoi Nicole,

Welkom in de Affiliate Held community 🙂

Leuk dat je je even voorstelt.

Zo te horen zit het qua motivatie en ervaring goed om met affiliate marketing aan de slag te gaan! Dat je goed bent in het schrijven van content is een dikke plus.

Ik wens je veel succes met het doornemen van de cursus. Mocht je vragen hebben, stel ze hier gerust.

Nicole van der Maten heeft gereageerd op dit bericht.
Nicole van der Maten

Dankjewel!!

Hoi Nicole!

Wat leuk dat je de tijd neemt om je voor te stellen en dat je direct zo open bent over je motivatie waarom je van je affiliate business een succes wilt maken. Voel je vooral welkom en schroom niet om vragen te stellen wanneer je ergens niet uitkomt. De community is er om je te helpen!

Fijn weekend gewenst alvast!

Nicole van der Maten heeft gereageerd op dit bericht.
Nicole van der Maten

Haha ach ja, ik hou van open en eerlijk…what you see is what you get, zeg maar!
Dankjewel!

groetjes Nicole

 

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Hoi Nicole,

Welkom. Met jouw motivatie en je doel gaat het zeker goed komen om een mooie site op te bouwen.
Mijn advies, neem de tijd en geniet van je pad.

Groeten Danielle

Dennis van de Ven, Jari Dohmen en Nicole van der Maten hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari DohmenNicole van der Maten

Dankjewel Danielle!