Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Even voorstellen: Vera

Hi, ik ben Vera en heb afgelopen augustus mijn groothandel in baby artikelen verkocht en via via kennis gemaakt met Affiliate marketing. Ik heb inmiddels een aantal websites gemaakt (op een eigen platform), maar daar waar mijn man een kei is in automatiseren, een proef gedraaid om in 1 nacht een volledige affiliate website te maken dmv AI. We merken dat je binnen no time een website neerzet, maar dat er toch ergens een kink in de kabel zit wat AI betreft. Daarna een website gemaakt over waar ik verstand van heb, laten schrijven door een tekstschrijver, en na 12 weken draaien mijn eerste uitbetaling van Bol hebt gehad. Weliswaar maar 60 euro, maar het begin is er!
Nu wil ik graag overstappen naar Wordpress omdat die meer mogelijkheden heeft in functies en opties. Wel weer heel hard zoekende naar een goede niche, hier loop ik op vast helaas… Dus tips zijn welkom! Vanmorgen de AM101 aangeschaft en heb al de hele middag Dennis in mn oren ;-).

Fijn deze community!

Liefs Vera

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hoi Vera,

Welkom in de Affiliate Held community! 🙂

Gaaf om te zien dat je al in een aantal weken tijd mooie verdiensten hebt weten te vergaren. Dat geeft motivatie om lekker door te gaan.

M.b.t. AI kun je er zeker veel mee doen, maar het is inderdaad niet in alle gevallen een 100% oplossing. Onze menselijke kracht brengt ons ook nog steeds heel ver 😉

Wat betreft niche selectie heb je zeker veel aan de AM101. Succes verder met de cursus! (volgens mij bedoel je Jari in je oren, want hij heeft daar de video’s ingesproken haha)

Kortom, welkom en succes met je affiliate sites! 💪🏻

Jari Dohmen en Vera Zadelaar hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenVera Zadelaar

Hi Vera!

Welkom! Inderdaad, je zult mij in je oren hebben haha! Ik heb inderdaad de video’s ingesproken. Echter, is het wel belangrijk en goed om te weten dat de AM101 een gezamenlijk kennisproduct is van Dennis en mij. Ondanks dat ik alles in heb gesproken en de lessen heb ingericht, is het een combinatie van de kennis en ervaring van ons beide. We zijn er trots op!

Wat vet dat je je eigen groothandel hebt gehad (en verkocht) in de baby-niche. Is dit ook de niche waar je je eerste commissies (via bol.com) in aan het verdienen bent? En mag ik vragen wat de reden is dat je het verkocht hebt? Exit strategieën of ondernemingen verkopen zijn wel zaken waar iedere held in deze community van kunnen leren. Voel je vooral vrij om hier iets over te vertellen, maar als je dat liever niet doet is dat natuurlijk ook goed!

Ook ben ik benieuwd naar welk CMS je eerst gebruikte (en waarom).

Kortom: ik denk dat we ook veel van jou kunnen leren. Als eigenaresse en ondernemer in de groothandel branche heb je veel ervaring. Gaaf! Veel plezier met de cursus en ik ben heel benieuwd naar je reactie.

Tot snel!

Haha, Jari, ook prima hoor! Het zijn leuke en leerzame lessen. Ik ben eigenaar geweest van het merk Baby Dutch, en als ik toen had geweten dat er affiliate bestond, had ik dat zeker beter kunnen uitnutten en meer omzet kunnen draaien ;-). Maar die kennis had ik toen nog niet. Ik heb het verkocht omdat ik na 6 jaar toe was aan iets anders. 3-4x per jaar nieuwe collecties ontwerpen, alles naar de winkels zelf uitleveren, en niet uit te vlakken corona, als je levert aan winkels en die gaan dicht, dan is je business weg ;-). Gelukkig goed eruit gekomen, maar al met al de reden om het goed te verkopen en me te richten op andere dingen.

Het platform is van een goede vriend van mij die dit al aardig wat jaartjes doet (Jim, bekend bij jullie ;-)). Hij heeft me ook de kneepjes van het vak geleerd en een platform ontwikkeld wat heel fijn werkt, maar ook net even de handigheidjes mist van wat je allemaal met WP kan (zoals jullie plugin). Dus nu een nieuwe website aan het maken daarmee.

Ik ga vandaag verder met de AM101 cursus en verder stoeien met wordpress, haha.

Groetjes Vera

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Interessant verhaal en klinkt inderdaad als pittig en veel werk. Knap dat je er goed uit bent gekomen en het verkocht hebt. Knap hoor 😊

Ahaa, ja Jim heb ik inderdaad vaker gesproken. Hij is een autoriteit in het vak en heeft inderdaad zijn eigen CMS gebouwd. Voor hem werkt dat, maar wel interessant en goed om te weten is dat er voor jou nog e.e.a. mist. Dankjewel voor de feedback.

Veel plezier met de lessen en als je vragen hebt, horen we het natuurlijk graag!