Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Even voorstellen: Jari Dohmen

Hallo mede affiliates,

Mijn naam is Jari en ik ben, op het moment van schrijven, 25 jaar. In juni 2021 ben ik (tijdelijk??) gestopt met mijn beroep als fysiotherapeut om volledig mijn focus te kunnen leggen op mijn eigen affiliate websites. Niet kort daarna ben ik samen met Dennis het avontuur aan gegaan om Affiliate Held te ontwikkelen en op de markt te zetten. Een krachtige plugin die al onze eigen affiliates sites verreikt.

Mijn primaire doelstelling is plezier! Tijdens de kritische en spannende periode van mijn baan opzeggen en voor mezelf beginnen heb ik voor het eerst ervaren dat ik veel plezier had in het werk wat ik deed. Geen negatieve gedachtes meer dat ik van 5 dagen van 08:00 tot 18:00 moest werken en dat ik daar tegen op zag… Tot op de dag van vandaag sta ik iedere ochtend met plezier op om aan de slag te gaan en te werken aan mijn eigen vrijheid.

Ondanks dat ik nu een totaal ander beroep uitoefen en soms het veelzijdige beroep als fysiotherapeut mis, heeft de switch naar een kantoorbaan voor mij heel veel gebracht. Vrijheid, ontspanning, plezier en nieuwe vriendschappen. Ik ben ervan overtuigd dat als je plezier hebt in wat je doet je veel meer successen gaat behalen. Dat is ook de reden waar ik vanaf nu altijd mijn keuzes op baseer. Als ik iets niet leuk vind, probeer ik dat nu te zien als een “donker rode vlag”.

Heb jij een affiliate site in een niche waar jij passie voor hebt of kies jij voor een onderwerp waar je minder raakvlakken mee hebt? Plezier hebben is eigenlijk niet alleen mijn inzicht, maar ook mijn advies aan jou. Investeer in sites waar je raakvlakken mee hebt. Op lange termijn is dat veel succesvoller!

Mijn primaire website is https://baardtips.nl. Neem zeker eens een kijkje en laat me hieronder weten wat je er van vindt. Misschien heb je tips, complimenten of kunnen we gewoon even connecten.

Waar haal jij plezier uit? Ik ben erg benieuwd!

Verwijderde gebruiker heeft gereageerd op dit bericht.
Verwijderde gebruiker