Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Even voorstellen: Frank

Hallo ik ben Frank 38 jaar samenwonend en vader van 2 kinderen.

In het dagelijks leven ben ik werkzaam als systeembeheerder in een ziekenhuis. Ik hou mij al enige jaren bezig met het hobbymatig opzetten van websites. Vooral de techniek vind ik zeer interessant!

Helaas ben ik geen webdesigner en ook geen goede content schrijver. Dit is echt een vak apart!

Momenteel doe ik dit echt hobbymatig en vind ik het vooral een uitdaging om jaarlijks mijn webhosting kosten terug te verdienen.

Ik heb Affiliate Held gevonden via een blog artikel wat ik tegenkwam via Google. Tot op heden nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop.

Leuk om hier al jullie ervaringen te lezen!

Jari en Dennis ga zo door!

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hoi Frank,

Welkom in de Affiliate Held community en leuk dat je je even voorstelt!

De link tussen je werk en je hobby is duidelijk; bezig zijn met de techniek. Dat is voor mij ook de reden waarom ik zo graag met affiliate marketing bezig ben 🙂

Super om te horen dat je tevreden bent met de plugin en de complimenten. Die steken we in onze zak.

Hopelijk wordt het terugverdienen van je webhosting binnenkort geen uitdaging meer, maar een fluitje van een cent. Zolang je elke dag een paar bouwstenen legt, dan kom je er wel 😉

Succes verder met je sites!

Frank heeft gereageerd op dit bericht.
Frank